محمد نوری: مدیریت استقلال حرف نمی زند بلکه اهل عمل است
محمد نوری: مدیریت استقلال حرف نمی زند بلکه اهل عمل است
پیشکسوت استقلال مهم ترین اقدام مسئولین این باشگاه در شرایط فعلی را جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی استقلال دانست.

محمد نوری پیشکسوت استقلال

به گزارش تیترما؛ محمد نوری در گفت و گو با خبرنگار  حوزه‌ی ورزشی تیترما در خصوص قهرمانی استقلال در فصل رو به پایان اظهار داشت: در ابتدا قهرمانی استقلال را به همه مسئولین باشگاه، کادرفنی و هواداران این تیم تبریک عرض می کنم با تلاش همه ی این عوامل استقلال توانست پس از سالها عنوان قهرمانی را کسب کند، این یک قهرمانی پاک و سالم بود.

پیشکسوت استقلال در رابطه با نقل و انتقالات این تیم عنوان کرد: مهم ترین کار مسئولین استقلال این است که خواسته مجیدی را برآورده کنند و بتوانند اسکلت اصلی تیم را حفظ کنند و چند بازیکن خوب هم به تیم اضافه شود. با توجه به سرعت رقیبان در جذب بازیکنان خوب باید عجله کنیم و از رقیبان عقب نیفتیم. اگر این کارها انجام شود استقلال این روند خوب امسال را در سال آینده هم خواهد داشت.

وی افزود: آقای آجورلو بیشتر اهل عمل است و آن طور که من در جریان هستم برای نقل و انتقالات در تلاش هستند تا بهترین بازیکنان لیگ که مدنظر مجیدی هستند را جذب کنند. اینکه بدون سرو صدا بازیکن جذب شود از نظر هزینه هم برای تیم بهتر است چرا که اگر نامی مطرح شود سایر تیم ها هم به بازیکن موردنظر پیشنهاد می دهند و هزینه انتقال را بالاتر می برند.

نوری ادامه داد: نادری بازیکن خوبی است و اگر به استقلال اضافه شود می تواند به این تیم کمک کند. از آنجایی که ممکن است مهدی پور با پیشنهادات خارجی مواجه و لژیونر شود اضافه شدن سعید صادقی اتفاق خوبی می تواند باشد و جای خالی این بازیکن را می تواند پر کند.

  • منبع خبر : اختصاصی