بهمن طهماسبی: خیلی‌ها بعید می‌دانستند استقلال این‌گونه نتیجه بگیرد
بهمن طهماسبی: خیلی‌ها بعید می‌دانستند استقلال این‌گونه نتیجه بگیرد
تیمی که حتی به قهرمانی قانع نمی‌شود و حتی در شبی که آن قدرها خوب نیست از موقعیت هایش استفاده می‌کند و گل هم نمی ‌خورد یعنی یک تیم حساب شده است و لایق قهرمانی است.

با تعویق شش دیدار از هفته بیست و نهم، برنامه پایان فصل دستخوش تغییراتی شده است. بدین ترتیب مشخص نیست بازی های هفته سی ام و مراسم اهدای جام به استقلال در چه تاریخی برگزار شد. استقلالی که تنها یک گام با تبدیل شدن به قهرمان بدون شکست فاصله دارد. با بهمن طهماسبی پیشکسوت این تیم پیرامون شرایط این روزها به گفتگو پرداختیم.

 

منشا حال خوب این روزهای استقلال را چه چیزی می‌دانید؟

استقلال در این فصل هدف اول را بر گل نخوردن بنا کرد و هدف دوم را بهره بردن از موقعیت های گل‌. راز موفقیت آبی ها این است که بر روی هر دو هدف سرمایه گذاری کردند و در هر دو مورد سربلند شدند. کمترین گل خورده در تمام ادوار و همچنین یکی از بهترین خط حمله های فصل. اجماع هر دو مورد به استقلال کمک فراوانی کرده است.

 

پس استقلال را شایسته این عناوین می‌دانید؟

قطعا همینطور است. تیمی که حتی به قهرمانی قانع نمی‌شود و حتی در شبی که آنقدرها خوب نیست از موقعیت هایش استفاده می‌کندو گل هم نمی ‌خورد یعنی یک تیم حساب شده است و لایق قهرمانی است. آبی ها تمام رکوردها را نیز تا بدین جا درو کرده اند. نکته جالب اینجاست که آن ها در همین فصل رویایی، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردند و شاید خیلی ها این قبیل نتایج را بعید می‌دانستند.

سازمان لیگ مدعی شده است که اگر نتایج بازی های معوقه هفته بیست و نهم به شکلی رقم بخورد که نتایج هفته پایانی در سقوط تاثیرنگذارد در حکم بازی تشریفاتی قرار می‌گیرد. نکته اینجاست که استقلال به دلیل اهمیت رکورد و روند شکست ناپذیری حتی پس از مسجل شدن قهرمانی هم به هیج یک از دیدارهایش به چشم بازی تشریفاتی و بی اهمیت نگاه نکرده است.

 

حالا از بین پدیده و نفت مسجد سلیمان پیشبینی می‌کنید کدام یک به سرنوشت فجر دچار شوند؟

قاعدتا نفت مسجدسلیمان شانس بیشتری برای بقا دارد. پدیده دو بازی سخت مقابل پرسپولیس و فولاد خواهد داشت و نیاز مبرمی به برد دارد.

 

خبرنگار: تینا نجفی

  • منبع خبر : اختصاصی