سه عنوان کتاب در «انتشارات یانا» لنگرود منتشر شد
سه عنوان کتاب در «انتشارات یانا» لنگرود منتشر شد
سه عنوان کتاب با نام‌های «بیچاره آدم‌فروش‌ها، پرستاران مادر و دلبر خاکی» در انتشارات یانا منتشر شد.

بیچاره آدم فروش ها

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی تیترما؛ مدیر انتشارات یانا اعلام کرد: در روزهای پایانی اردیبهشت ۱۴۰۱ سه عنوان کتاب با نام‌های «بیچاره آدم‌فروش‌ها» سروده‌ی حمیدرضا اقبالدوست، «پرستاران مادر» نوشته‌ی پروانه متینی‌زاده و «دلبرخاکی» به قلم مهدی حسنی در نشر یانا چاپ و به بازار کتاب عرضه شده است.

بر اساس این خبر؛ «مجموعه شعر فرانو»ی بیچاره آدم‌فروش‌ها با ۱۲۴ صفحه و قطع رقعی به قیمت ۴۰ هزارتومان منتشر شده است و پنجمین اثر حمیدرضا اقبالدوست -از شاعران «فرانو»ی کشور- است.

مجموعه داستان «پرستاران مادر» نوشته‌ی پروانه متینی‌زاده با ۱۲۸ صفحه، قطع رقعی و قیمت پشت جلد ۴۰ هزارتومان به علاقه‌مندان عرضه شده است.

«دلبرخاکی» نیز مجموعه شعر و دل‌نوشته‌هایی از مهدی حسنی است که با قطع جیبی، ۶۴ صفحه و قیمت پشت جلد ۳۰ هزارتومان به بازار نشر کتاب راه یافته است.

 

 

مدیر انتشارات یانا هم‌چنین اعلام کرد: آماده‌ی قبول آثار همه‌ی نویسندگان و شاعران از سراسر کشور هستیم و قصد داریم از هنرمندان و نویسندگان جوان و نوقلم نیز حمایت‌های ویژه کنیم.

 

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با دفتر «نشر یانا» به شماره‌ی ۴۲۵۵۵۲۲۳-۰۱۳ یا با همراه ۵۵۹۹۴۰۴-۰۹۱۱ تماس بگیرند.

 

دفتر «انتشارات یانا» به نشانی: لنگرود- بلوار شهید بهشتی- کوی بسیج (سینمای سابق)- مجتمع اداری تجاری مولن‌روژ- طبقه‌ی اول- واحد ۱۴ آماده‌ی مراجعات حضوری علاقه‌مندان است.

  • نویسنده : تحریریه
  • منبع خبر : اختصاصی