ضیا عربشاهی: ما پیشکسوتان فقط بلدیم پشت هم بدگویی کنیم!
ضیا عربشاهی: ما پیشکسوتان فقط بلدیم پشت هم بدگویی کنیم!
تمیروف زمین فوتبال را با میدان جنگ اشتباه گرفته بود انگار جومونگ است! با تنش و استرس بازی می کرد.

به گزارش تیتر ما؛ ضیا عربشاهی در گفت و گو با خبر تیتر ما در خصوص دیدار پرسپولیس و ذوب آهن اظهار داشت؛ پرسپولیس با یکی دو تغییری که در ترکیب ایجاد کرده بود وارد زمین شد. ذوب آهنی ها از همان ابتدای بازی با برنامه به میدان آمدند، از جلو پرس کردند و خیلی زود هم روی اشتباه دفاع میانی و دروازه بان پرسپولیس به گل رسیدند.

وی افزود: در روز بازی، بازیکنان پرسپولیس از نظر بدنی آماده نبودند! از آقای گل محمدی و کمک هایشان تعجب می کنم که اعلام می کنند به بازیکنان در تمرینات فشار بدنی آوردیم! لیگ روزهای پایانی خود را سپری می کند و نباید در این یک ماه فشار این چنینی به بازیکنان آورد. در جریان بازی هم دو نفر از بازیکنان صدمه دیدند که در اثر همین فشاری بود که آقایان به بازیکنان آورده بودند.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: تمیروف زمین فوتبال را با میدان جنگ اشتباه گرفته بود انگار جومونگ است! با تنش و استرس بازی می کرد، به بازیکنان دیگر توجه نداشت و فقط برای خودش بازی می کرد.عبدی که بازیکن جوان و آینده داری است باید کنار بشیند آن وقت.. تعجب می کنم که چرا کمال باید روی نیمکت بنشیند ولی اسدی بازی کند! هوادار چه گناهی دارد که دائما باید در استرس باشد؟ ۴ دیدار باقی مانده و ۶ امتیاز عقب هستیم، هنوز نمی توان گفت که قهرمانی دور از دسترس است. بازیکنان و مجموعه تیم باید برای کسب امتیازات باقی مانده نهایت تلاششان را بکنند.

عربشاهی در رابطه با انتخاب محمدی به عنوان معاون بیان کرد: ما پیشکسوتان منظورم پیشکسوتان هم نسل خودم است فقط بلدیم پشت سر هم بدگویی کنیم! زمانی که به هم می رسیم بخندیم و رفیق باشیم و تا از هم دور می شویم پشت سر هم بدگویی کنیم!
فوتبالیست هایی که هم در پرسپولیس و هم در استقلال بازی کرده باشند زیاد داریم مثل: فتح آبادی، مرحوم انصاریان، بهزاد دادش زاده، هاشمی نسب و..
من دلیلی نمی بینم که از آن ها ایراد بگیریم. از آقای درویش تشکر می کنم که محمد محمدی را به مجموعه پرسپولیس آورد.