امیر حاج رضایی: فوتبال ما فاسد است!
امیر حاج رضایی: فوتبال ما فاسد است!
امیر حاج‌رضایی از کارشناسان فوتبال ایران که سال‌هاست از دور شاهد فعل و انفعالات مدیریتی در فوتبال ایران است، فوتبال ایران را فاسد می‌داند.

به گزارش تیتر ما؛ امیر حاج رضایی در گفت و گو با خبرنگار تیتر ما در خصوص عملکرد فدراسیون فوتبال در دوره اخیر اظهار داشت: بارها و به دفعات گفته ام فوتبال ما در هر زمینه ای که نگاه کنید و در جنبه های مختلف فاسد است.

در دوران آقای کی روش مسئولین ما مرئوس بودند و رییس آقای کی روش بودند. اگر بخواهیم شاهکار فدراسیون قبلی را بیان کنیم باید به قرارداد شرم آور ویلموتس اشاره کنیم که این ملت باید از جیب خالی خود آن را پرداخت کند.

وی افزود: به هیچ وجه اعتقاد به سیستمی که ظرف ۱۵ سال گذشته روی کار بوده، ندارم. تلاش کرده اند سقف توقعات جامعه فوتبال را حضور در جام جهانی القا کنند. نه، این رویای مردم ما نیست! مردم دوست دارند تیم‌شان در جام جهانی حاضر باشد در حالی که به مطالبات به حق‌شان هم برسند. چگونه است که این فوتبال نیمی از جمعیت کشور را نادیده می‌گیرد؟ چطور آن رفتار را در مشهد با بانوان انجام می دهند؟

حاج رضایی در ادامه گفت: قبول دارم که فدراسیون فوتبال به تنهایی نمی‌تواند در خصوص ورود بانوان تصمیم بگیرد و مقامات بالاتر باید این تصمیم را بگیرند ولی من به عنوان یک فرد مستقل می توانم دیدگاهم را مطرح کنم. وقتی آن صحنه ها را دیدم گفتم برایم اهمیتی ندارد در چه گروهی قرار بگیریم بر فرض که در گروه آسان قرار گرفتیم و به دور بعد صعود کردیم برویم که چه؟ وقتی به هموطنان ما اهانت می شود و آن طور رفتار می شود اصلا علاقمند نیستم در مورد این فوتبال صحبت کنم.

وی افزود: سالهاست در مورد مسائل فنی صحبت نمی کنم چه بگویم وقتی فساد در فوتبال هست وقتی رییس فدراسیون برای خودش و دوستانش هر چقدر می خواهد پاداش می نویسد و می دهد، وقتی بانوان را به استادیوم ها راه نمی دهند من بیایم بگویم فلان تیم ۳-۳-۴ بازی کند بهتر است؟ اگر هافبک طراح داشته باشد خوب است یا.. این در واقع دور شدن از فوتبال ماست.

 

  • منبع خبر : اختصاصی