انهدام یک باند فساد در فوتبال
انهدام یک باند فساد در فوتبال
رییس حراست فدراسیون فوتبال از انهدام یک باند فساد در فوتبال با همکاری فدراسیون، سازمان لیگ و حراست این فدراسیون خبر داد.

فوتبال ایران

به گزارش تیترما؛  ایرنا نوشت: محمدحسین حمیسی در این خصوص اظهار داشت: مسابقات لیگ‌های مختلف فوتبال باشگاهی کشوری و استانی به مراحل پایانی و حساس خود نزدیک شده‌ و در این راستا برخی از باندهای شیادان و کلاهبرداران به دنبال ایجاد فضایی مسموم در فضای پاک فوتبال هستند و قصد ایجاد تشویش اذهان فوتبالدوستان کشور را داشتند که خوشبختانه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با رصد حراست و دستگاه‌های نظارتی موفق شدند یک باند فساد در فوتبال را که در لیگ‌های پایین‌تر از لیگ برتر و برخی مسابقات استانی فعالیت می‌کردند را منهدم کنند.

وی تصریح کرد: با تاکید سرپرست فدراسیون فوتبال تمرکز همه مجموعه‌ها به انجام امور و مسایل مربوطه است و کاری به حاشیه‌ها نداریم. در همین راستا ارکان قضایی با همکاری کارشناسان و دلسوزان در سراسر کشور تمامی مسایل را رصد می‌کند و با هرگونه کج روی و ناراستی در هر جایگاه و سمتی به طور قانونی و قاطع مقابله می‌کنند.

رییس حراست فدراسیون فوتبال تاکید کرد: مسایل داوری و برگزاری مسابقات به دقت زیر ذره‌بین قرار دارد و به همین صورت هم روز گذشته اعضای یک باند فساد در فوتبال که قصد ایجاد تغییر در نتیجه مسابقات از طریق وعده‌های دروغین به باشگاه‌ها را داشتند دستگیر و منهدم شدند.

حمیسی افزود:در این باند یک ناظر و داور اخراجی که در گذشته از فوتبال اخراج شده بودند فعالیت داشته که پرونده تشکیل شده و جهت رسیدگی دقیق‌تر به قوه قضائیه ارسال خواهد شد. به پاکی و صداقت ارکان فوتبال و به خصوص داوران و ناظران و مسئولان برگزاری، ایمان داریم ولی با این حال با تاکید ویژه سرپرست فدراسیون تمامی مسایل به خصوص در هفته‌های حساس پایانی مسابقات در تمامی رده‌ها مورد رصد و کنترل نامحسوس خواهد بود و اگر باز هم مورد دیگری مشاهده شود فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بدون اغماض با متخلفان احتمالی در هر جایگاه و هر رده‌ای که باشند برخورد قاطع و قانونی انجام خواهد داد.

  • منبع خبر : ایرنا