۱۲ جلسه محرومیت در انتظار یحیی گل محمدی
۱۲ جلسه محرومیت در انتظار یحیی گل محمدی
شش جلسه محرومیت برای هل دادن داور به همراه شش جلسه محرومیت به علت فحاشی به داور مسابقه حداقل جریمه احتمالی برای یحیی گل محمدی خواهد بود.

به گزارش تیترما؛ شهرآورد نود و هشتم با حواشی زیادی به پایان رسید که یکی از آنها اخراج یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بود.

سرمربی سرخ ها که به دلیل انجام نشدن تعویض به مهدی سیدعلی داور مسابقه معترض بود،خواسته یا ناخواسته به سینه داور زد و سیدعلی نیز در گزارشی عجیب بعد از بازی مدعی شد توسط سرمربی سرخ ها مورد فحاشی ناموسی قرار گرفته که می تواند گل محمدی و پرسپولیس را با چالشی مواجه کرده و حتی تا پایان فصل سرمربی پرسپولیسی ها را از نشستن روی نیمکت پرسپولیس محروم کند.

پرسپولیس

در این خصوص خبرنگار تیترما در گفتگویی با چند کارشناس برجسته حقوقی میزان محرومیت احتمالی سرمربی قرمز های پایتخت را جویا شد. در این خصوص کارشناسان حقوقی که تصمیم گرفتند به دلیل حساسیت این موضوع نامی از آنها برده نشود به خبرنگار تیترما اعلام کردند طبق آیین نامه انضباطی به دلیل هل دادن داور مسابقه ۶ جلسه محرومیت و در صورت فحاشی ناموسی به داور نیز ۶ جلسه محرومیت می تواند برای فرد خاطی در نظر گرفته شود،یعنی مجموعا ۱۲ جلسه محرومیت!

با این حال باید منتظر ماند تا مشخص شود کمیته انضباطی در خصوص حواشی شهرآورد ۹۸ ام چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد.شهرآورد ۹۸ با تساوی یک یک بین استقلال و پرسپولیس به پایان رسید.

  • منبع خبر : اختصاصی