دو عنوان کتاب در انتشارات یانا لنگرود منتشر شد
دو عنوان کتاب در انتشارات یانا لنگرود منتشر شد
یک مجموعه شعر و یک کتاب داستان در روزهای پایانی اسفند 1400 در لنگرود منتشر شد.

تینا یوسفی

به گزارش خبرنگار فرهنگی تیترما؛ مدیر انتشارات یانا اعلام کرد: در روزهای پایانی اسفند ماه مجموعه‌شعر «در کوچه‌های دودی این شهر پرسه می‌زنم» و کتاب داستانی «دختر بی‌ستاره‌ی آسمان» چاپ و به بازار کتاب عرضه شده است.

بر اساس این گزارش، در کوچه های دودی این شهر پرسه می‌زنم» حاوی ۳۵ قطعه شعر سپید «تینا یوسفی» از شاعران جوان است که در ۶۲ صفحه، قطع رقعی و قیمت پشت جلد ۳۰۰۰۰ تومان (برای خرید آنلاین این‌جا کلیلک کنید)  در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

هم‌چنین کتاب «دختر بی‌ستاره‌ی آسمان» نیز نوشته‌ی «‌نرجس موذن‌چی» است و با قطع رقعی، ۶۴ صفحه و قیمت ۳۰۰۰۰ تومان (برای خرید آنلاین این‌جا کلیلک کنید) منتشر شده است.

 

مدیر انتشارات یانا هم‌چنین اعلام کرد: آماده‌ی قبول آثار همه‌ی نویسندگان و شاعران از سراسر کشور هستیم و قصد داریم از هنرمندان و نویسندگان جوان و نوقلم نیز حمایت‌های ویژه کنیم.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با دفتر «نشر یانا» به شماره‌ی ۴۲۵۵۵۲۲۳-۰۱۳ یا با همراه ۵۵۹۹۴۰۴-۰۹۱۱ تماس حاصل نمایند.

 

دفتر «انتشارات یانا» به نشانی: لنگرود- بلوار شهید بهشتی- کوی بسیج (سینمای سابق)- مجتمع اداری تجاری مولن‌روژ- طبقه‌ی اول- واحد ۱۴ آماده‌ی مراجعات حضوری علاقه‌مندان است.

 

  • نویسنده : تحریریه
  • منبع خبر : اختصاصی