چرا فقط صیانت از فضای مجازی؟!
چرا فقط صیانت از فضای مجازی؟!
ما شرمنده زحمات شبانه روزی شما هستیم، دست مریزاد! بابت صیانت اخیرتان در باب فضای مجازی واقعا ممنونیم. لطف و مرحمت شما را فراموش نمی کنیم. امیدواریم این طرح به بار بنشیند.

نمایندگان مجلس

تیترما- مجید فلاح شجاعی / نمایندگان عزیزی که با رای واقعی مردم، بر صندلی های مجلس شورای اسلامی جلوس فرمودید، دست تان درد نکند که به فکر مردم هستید! ما شرمنده زحمات شبانه روزی شما هستیم، دست مریزاد! بابت صیانت اخیرتان در باب فضای مجازی واقعا ممنونیم. لطف و مرحمت شما را فراموش نمی کنیم. امیدواریم این طرح به بار بنشیند.
ولی عزیزان! واقعا نمی دانید چقدر فرصت خوب و مهم‌تری برای صیانت دارید، یا نمی خواهید بدانید؟ جسارت است ولی می خواهید چند نمونه را خدمت تان بگویم؟
صیانت واقعی از خون شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و خون شهدای مدافع حرم، صیانت از خانواده های شهدا، صیانت از حق و حقوق جانبازان و آزادگان، صیانت از حق و حقوق کارگران و کارمندان در کارخانه ها و ادارات، صیانت از حقوق بیماران، کادر پزشکی بیمارستانها، صیانت از بهداشت و آموزش پزشکی در همه کشور، صیانت از حق آموزش و پرورش درست فرزندان ایران، صیانت و حمایت از جامعه فرهنگیان، صیانت از کودکان کار، صیانت از جامعه معلولان، صیانت از جوانان بیکار، صیانت از دخترانی که فرصت ازدواج پیدا نکردند و گاه از شرم خانواده در تهیه جهیزیه قید ازدواج را زدند، صیانت از پسرانی که می خواهد ازدواج کنند اما نمی توانند، صیانت از دختران و زنانی که غم نان دارند و تن فروشی می کنند، صیانت از قاچاق دختران ایرانی،صیانت از هموطنانی که در تصادف با خودرو های ایرانی کشته می شوند، صیانت از ریزگردها در استانهای مختلف، صیانت از حقوق سیاسی و اقتصادی ایران در جهان، صیانت از طبیعت و حیات وحش ایران، صیانت از بی آبی و خشکسالی، صیانت از مردمی که هنوز شناسنامه ندارند و در گرسنگی دست و پا می زنند، صیانت از پدرانی که شرمگین خانواده خود هستند، صیانت از خانواده ها، صیانت از کودکانی که در شکم مادرشان هستند، صیانت از دانشجویان در دانشگاهها، صیانت واقعی از مردم مظلوم ، مهربان و صبور ایران و صیانت از …
موضوع های زیاد دیگری را هم می توان به این مجموعه افزود.
کاش اولویت های صیانت را در نظر می گرفتید. در جایی که مردم گرسنه اند، تورم سر به فلک کشیده، همه چیز در حال افزایش قیمت است، کارد به استخوان مردم رسیده، برای سفره های خالی مردم فکری می کردید نه بودن یا بودن در فضای مجازی!
نمایندگان عزیز، واقعا در مجلس چه خبر است؟!

 

  • نویسنده : مجید فلاح شجاعی
  • منبع خبر : اختصاصی