«استقلال» فاصله‌اش را با تیم دوم بیش‌تر کرد
«استقلال» فاصله‌اش را با تیم دوم بیش‌تر کرد
 تیم فوتبال استقلال در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران بار دیگر با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کند.

استقلال در صدر

 

به گزارش تیترما از ایرنا، تیم‌های استقلال و فجر سپاسی در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران امروز (چهارشنبه)  به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این بازی را «رضا عادل» با کمک‌های «علیرضا ایلدروم» و «حسن انتظاری» بر عهده‌ داشت.

استقلال در شرایطی امروز پا به این مسابقه گذاشت که با حاشیه بزرگی در روزهای اخیر مواجه شده است. سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند که در این فصل از ارکان ثابت خط دفاعی استقلال بودند به دلیل مخالفت حوزه نظام وظیقه از همراهی آبی‌پوشان محروم شدند.

استقلال در روزی که پرسپولیس در سیرجان متوقف شد به دنبال پیروزی در این بازی خانگی بود تا فاصله‌اش را در صدر جدول افزایش دهد.

فجرسپاسی نیز به دنبال این بود از غیبت بازیکنان تاثیرگذار استقلال نهایت استفاده را برده و به ناکامی‌هایش پایان دهد.

دقیقه ۲: استقلال خیلی زود می‌توانست به گل برسد. ضربه کوین یامگا به راحتی توسط ایمان صادقی مهار شد.

 

دقیقه ۷: شوت امیرحسین حسین‌زاده با اختلاف کمی از کنار دروازه فجر سپاسی به خارج رفت تا آه از نهاد فرهاد مجیدی بلند شود.

دقیقه ۱۷: سانتر صالح حردانی از جناح راست با ضربه سر رودی ژستد همراه شد اما ضربه سر این بازیکن در چهارچوب جایی نداشت.

دقیقه ۲۱: شوت سنگین و دیدنی بازیکن استقلال از از فاصله ۲۰ متری با واکنش عالی ایمان صادقی مهار شد.

 

دقیقه ۳۰: استقلال در این دقیقه دو بار فرصت گلزنی داشت. ابتدا همکاری  و کار تاکتیکی بازیکن استقلال با شوت عزیزبک آمانوف همراه شد اما ضربه نهایی به زیبایی توسط ایمان صادقی مهار شد و در ادامه ضربه زبیر نیک‌نفس با اختلاف کمی به خارج رفت.

دقیقه ۵۰: زبیر نیک نفس با یک شوت راه دور شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که توپ این بازیکن را صادقی با واکنشی دیدنی دفع کرد.

دقیقه ۵۴: کرنر مهدی‌پور از جناج راست به روزبه چشمی رسید که او نتوانست از توپ استفاده کند و در حالیکه مدافع فجر سپاسی قصد دفع توپ را داشت، جعفر سلمانی توپ‌ربایی کرد و با شوتی محکم ایمان صادقی را مغلوب کرد.

دقیقه ۹۲: فجر سپاسی تا آستانه باز کردن دروازه استقلال پیش رفت. فرزان دانا فرصت خوبی را برای گلزنی داشت اما سید حسین حسینی خوش شانس بود که دروازه‌اش بسته ماند.

دقیقه ۹۴: سعید مهری که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده بود، در محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه خوبی زد اما توپ پس از برخورد با تیرک و ایمان صادقی به کرنر رفت.

تیم فوتبال استقلال با پیروزی در این مسابقه تعداد امتیازات خود را به عدد ۴۷ رساند تا جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کند، فجر سپاسی نیز با این شکست و ۱۴ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی(عارف غلامی)، صالح حردانی، امیرحسین حسین‌زاده(سعید مهری)، کوین یامگا، عزیزبک آمانوف(امیرعلی صادقی) و رودی ژستد(امیر ارسلان مطهری)

ترکیب فجر سپاسی شیراز:

ایمان صادقی، محمد قنبری، علی مولایی، رضا علیاری، حمید نعمتی(شهرام گودرزی)، احمدرضا زنده روح(علی نبی زاده)، دانیال کردستانی(محمدعرفان معصومی)، یوسف وکیا، اتابک زارعی، فرزان دانا، محمد کاظمی(حسین مهربان)

فرار استقلال به سوی قهرمانی با همان «همیشگی»

  • منبع خبر : ایرنا