می‌خواهند استقلال را تیم دوم ایران معرفی کنند!
می‌خواهند استقلال را تیم دوم ایران معرفی کنند!
شاید در این سالها به واسطه تمایلات شخصی که دیگران داشتند یک تیم توانسته نتایج بهتری کسب کند اما در این زمینه باید نگاه کنند که فوتبال ایران در آسیا با نام کدام تیم معرفی می شود.

دکتر محمد مومنی روز سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ در خصوص ارزش گذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس به خبرنگار تیترما اظهار داشت: برند استقلال با ارزش ترین برند بین تیم های ایرانی است چرا که این تیم اعتبار آسیایی دارد و دو بار قهرمان آسیا شده .اگربه فوتبال ایران اعتباری بدهند قطعا اعتبار استقلال به نسبت بقیه تیم ها بیشتر است.

سازمان خصوصی سازی ارزش پرسپولیس را ۴۰۰ میلیارد تومان بیشتر از استقلال در نظر گرفته است،به نظر شما آیا این ارزش گذاری به درستی انجام شده؟

به اعتقاد من ارزش املاک و دارایی های باشگاه استقلال بسیار بیشتر است و این تصمیم جانبدارانه بوده.بر چه معیاری این ارزش گذاری را انجام داده اند؟ آیا تیمی افتخارات آسیایی بیشتری از استقلال داشته؟من احساس می کنم یک عده از این ارزش گذاری اهدافی دارند.

در این مورد بیشتر توضیح می دهید؟

عده ای میخواهند با این ارزش گذاری استقلال را به عنوان تیم دوم ایران معرفی کنند در صورتی که اینگونه نیست. استقلال همچنان بااقتدار تیم اول ایران است. اگر کسی مدعی است به تاریخ آسیا نگاه کند تا ببیند استقلال تیم اول ایران هست یا نه.

به اعتقاد شما بهترین معیار برای ارزش گذاری این دو باشگاه چیست؟

نتایج یک باشگاه در طول تاریخ مشخص می کند که کدام تیم دارای اعتبار بیشتری نسبت به بقیه است.اینکه بعضی تیم ها در این سالها نتیجه گرفته اند در آن شکی نیست اما برای ارزش گذاری تاریخ را ورق می زنند نه اینکه روزشمار بگذارند!

شاید در این سالها به واسطه تمایلات شخصی که دیگران داشتند یک تیمی توانسته نتایج بهتری کسب کند اما در این زمینه باید نگاه کنند که اعتبار کدام تیم بیشتر است و فوتبال ایران در آسیا با نام کدام تیم معرفی می شود.

  • منبع خبر : اختصاصی