ضرب الاجل کمیته انضباطی به پرسپولیس
ضرب الاجل کمیته انضباطی به پرسپولیس
مبلغ رضایت نامه گل‌محمدی ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است که از دو سال پیش تا کنون روزانه ۱۰ میلیون تومان جریمه دیرکرد برای آن محاسبه می‌شود! در مجموع رقم جریمه حدود ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شده است و باشگاه پرسپولیس موظف به پرداخت مبلغی در حدود ۱۵ میلیارد تومان به باشگاه شهرخودرو است!

پرسپولیس

به گزارش تیترما و به نقل از رکنا ورزشی؛ اسماعیل حیدرپور قائم مقام باشگاه شهرخودرو در خصوص آخرین وضعیت پرونده‌ی مطالبات این تیم از پرسپولیس، اظهار داشت: آقایان حسن زاده و جاودانی از کمیته انضباطی پیگیر پرونده شکایت ما از پرسپولیس هستند. درخواست ما این است که هر چه سریع‌تر توافقات لازم انجام شده و طلب ما پرداخت شود. کمیته انضباطی به ما اعلام کرده که یک ضرب الاجلی را برای پرداخت مطالبات یحیی گل محمدی به باشگاه پرسپولیس داده است. آقای درویش هم قول داده اند پس از دیدار با فولاد جلسه ای داشته باشیم.

حیدر پور در پاسخ به این سوال که در توافق با پرسپولیس آیا ممکن است شهر خودرو مبلغ دیرکرد را به پرسپولیس ببخشد و فقط اصل بدهی را مطالبه کند، گفت: خیر باید جلسه برگزار شود و در آن به گفت و گو بپردازیم و به توافق برسیم، توافق به این معنا نیست که باشگاه شهر خودرو حاضر است از مبلغ دیرکردی که در قرارداد به آن اشاره شده بگذرد.