یک‌سال سابقه خبرنگاری؛ شرط جدید عضویت در صندوق هنر
یک‌سال سابقه خبرنگاری؛ شرط جدید عضویت در صندوق هنر
معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرایط جدید عضویت در صندوق اعتباری هنر را داشتن حداقل یک سال سابقه خبرنگاری اعلام کرد.

خبرنویسی

به گزارش تیترما؛ ایرنا  به نقل از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشت: شرایط عضویت اصحاب رسانه در سامانه جامع رسانه‌های کشور و چگونگی بهره‌مندی اعضا از تسهیلات و خدمات جدید صندوق اعتباری هنر اعلام شد.

بر اساس این اطلاعیه، با توجه اینکه ارایه تسهیلات و خدمات صندوق اعتباری هنر به خبرنگاران و اصحاب رسانه مستلزم تائید معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی است، خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ای که تاکنون در سامانه جامع رسانه‌های کشور عضو نشده‌اند با ورود به سامانه و ثبت نام در بخش خبرنگاران و بارگذاری مدارک لازم به عضویت این سامانه درآیند.

در ادامه اعلام شرایط جدید عضویت خبرنگاران در صندوق اعتباری هنر آمده است: از جمله شرایط لازم برای عضویت، داشتن حداقل یک‌سال سابقه خبرنگاری، بیمه یا معرفی نامه معتبر با امضای مدیر مسوول یا مسئول اداری و مالی رسانه محل اشتغال همچنین داشتن حداقل ۶ اثر با نام خبرنگار در سه ماه اخیر است. خبرنگاران می‌توانند پس از طی مراحل یاد شده و تایید پرونده الکترونیک خود، معرفی نامه اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی را برای عضویت در صندوق اعتباری هنر دریافت کنند.

همچنین اصحاب رسانه که پیش از این عضویت آن‌ها در سامانه جامع رسانه‌های کشور و صندوق اعتباری هنر تائید شده است، جهت بهره‌مندی از تسهیلات و خدمات جدید صندوق لازم است، نسبت به به‌روزرسانی پرونده الکترونیک خود در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

دریافت معرفی‌نامه اولیه برای عضویت در صندوق هنر یا استفاده از تسهیلات جدید صندوق نظیر وام منوط به طی مراحل یاد شده است.

  • منبع خبر : ایرنا