برد پرسپولیس و تساوی استقلال قابل پیش‌بینی بود
برد پرسپولیس و تساوی استقلال قابل پیش‌بینی بود
نگرانی آن‌جا عمیق‌تر می‌شود که بدانیم به‌تازگی مصطفی آجرلو به عنوان مدیرعامل آبی‌ها وارد دعوایی با سازمان لیگ شده است که بی‌بروبرگرد حق با او و استقلال است و این؛ هیچ خوشایند سازمان لیگ و مدیران و حقوق‌بگیران‌اش نیست.

تیترما- پرهام پارسا/ در دو بازی از هفته‌ی ششم لیگ برتر فوتبال ایران دو نتیجه‌ی نزدیک برای رقبای سنتی فوتبال ایران رقم خورد. استقلال در سیرجان مقابل گل‌گهر به تساوی رسید و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی یک بر صفر از سد صنعت نفت گذشت. بعد از این دو بازی واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی میان هواداران آبی و قرمز راه افتاده است.

آن‌چه پیش از بازی‌های این هفته و حتی هنگاهی که برنامه‌ی بازی‌ها قرعه‌کشی می‌شد، قابل گمانه‌زنی بود؛ این‌که استقلال و فرهاد مجیدی کارآسانی در برابر گل‌گهر سیرجان با رهبری امیرقلعه‌نویی نخواهند داشت و هم‌چنین می‌شد با توجه به بضاعت صنعت نفت آبادان و علیرضا منصوریان نتیجه‌ی بازی آبادانی‌ها را در برابر پرسپولیس یحیی گل‌محمدی به نفع قرمزپوشان پیش‌بینی کرد و حتی گل‌های بیش‌تری را نیز متصور بود.

اما نکته‌ی این هفته از بازی‌ها این‌جاست که استقلال مقابل تیم قلعه‌نویی نتوانست از دو یار خارجی‌اش «یامگا و ژستد» استفاده کند و اگر چه مسئولان استقلال «حیدر بهاروند» و سازمان لیگ را متهم می‌کنند؛ اما واقعیت چیز دیگری است و آن این‌که استقلالی‌ها و مدیران تازه‌ی تیم نتوانسته‌اند تضمین‌های مورد نظر را تحویل بدهند و این آغاز نگرانی است.

این نگرانی آن‌جا عمیق‌تر می‌شود که بدانیم به‌تازگی مصطفی آجرلو به عنوان مدیرعامل آبی‌ها وارد دعوایی با سازمان لیگ شده است که بی‌بروبرگرد حق با او و استقلال است و این؛ هیچ خوشایند سازمان لیگ و مدیران و حقوق‌بگیران‌اش نیست و می‌شد حدس زد که آن‌ها آن‌طور که در برخی موارد مشابه در مورد سایر تیم‌ها ممکن است کوتاه بیایند، در این مورد خاص به شدیدترین وجهی استقلالی‌ها را تنبیه خواهند کرد.

با این حال هم، جدای از مسائل فنی که باید کارشناسان فوتبال در موردش نظر بدهند، به‌نظر می‌رسد تساوی در سیرجان برای یاران فرهاد مجیدی -در غیاب دو بازیکن مورد نظرش- نتیجه‌ی چندان بدی نباشد، حتی اگر همه‌ی طرفداران استقلال از او برد مقابل امیر قلعه‌نویی را بخواهند.

قلعه‌نویی در حال و صورت مربی نام‌دار و صاحب سبکی در فوتبال ایران است و امسال هم با تیم خوب گل‌گهر سیرجان مدعی است.

 

  • نویسنده : پرهام پارسا
  • منبع خبر : اختصاصی