نشست «افشین معشوری» با اهالی قلم شهرستان رامسر
نشست «افشین معشوری» با اهالی قلم شهرستان رامسر
به همت انجمن اهل قلم رامسر، سی و چهارمین نشست با اهالی قلم در کتابخانه‌ی احمدنژاد این شهرستان برگزار می‌شود.

انجمن قلم رامسر

به گزارش تیترما؛ محمدعلی جهانبخش رییس انجمن اهل قلم رامسر اعلام کرد: روز یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ نشست اهل قلم با حضور «افشین معشوری»، روزنامه‌نگار، شاعر و نویسنده در کتابخانه‌ی عمومی احمدنژاد برگزار می‌شود.

گفتنی است جلسات انجمن قلم رامسر (NGO) پیش از شیوع کرونا به صورت مرتب برگزار می‌شد که پس از بروز این بلای جهانی مدتی متوقف شده بود، با فروکش کردن کرونا به تازگی از سر گرفته شده است و در هفته‎‌ی گذشته نیز دیدار با «دکتر حبیب‌الله مشایخی» انجام شد.

«افشین معشوری» دانش‌آموخته‌ی کارشناسی خبرنگاری سیاسی-اقتصادی و کارشناسی ارشد ایران‌شناسی‌عمومی دانشگاه گیلان است و تاکنون سه کتاب از وی در حوزه‌ی شعر با نام‌های «سیاهی‌های زمین را خط نمی‌زنم، ترانه‌یی برای ماه‌منیر و کجای جهان بودیم روبسپیر» و هم‌چنین یک مجموعه داستان با نام «باد ترانه‌یی می‌خواند» و «نگارش خبر و شبکه‏‌های اجتماعی» در حوزه‌ی رسانه منتشر شده است.

وی به عنوان روزنامه‌نگار، علاوه بر همکاری با بسیاری از روزنامه‌ها و سایت‌های خبری هم‌اکنون صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول دوهفته‌نامه‌ی خردورز، صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول تارنمای خبری-تحلیلی تیترما و صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول ماهنامه‌ی لنگرودفردا است.

این روزنامه‌نگار پیش از این به مدت ۶ سال سردبیر ماهنامه‌ی اجتماعی و فرهنگی عطرشالیزار بود که به دلیل مشکلات اقتصادی انتشارش متوقف شد.

علاوه بر این، معشوری به تازگی «انتشارات یانا» را در لنگرود راه‌اندازی کرده است و مشغول فعالیت در این حوزه است.

محل برگزاری نشست «رامسر، خیابان شهید مطهری، کتابخانه عمومی احمد نژاد» است. ساعت جلسه ۴ تا ۵/۵ بعدازظهر اعلام شده و حضور برای علاقه‌مندان آزاد است.

  • نویسنده : تحریریه
  • منبع خبر : اختصاصی