رضا حسن‌زاده: تبلیغات محیطی حق مسلم استقلال است
رضا حسن‌زاده: تبلیغات محیطی حق مسلم استقلال است
این استقلال است که در طی سال‌ها از نبود تبلیغات محیطی ضرر کرده نه سازمان لیگ!

پیشکسوت استقلال

رضا حسن زاده در روز دوشنبه یکم آذر ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تیترما اظهار داشت:همان‌طور که آقای آجورلو گفتند وقتی استقلال میزبان است باید از تبلیغات کارگزار خود در کنار زمین استفاده کنیم، این موضوع اصلا ربطی به سیستم فدراسیون و سازمان لیگ ندارد! آن‌ها در واقع مجری هستند و تبلیغات محیطی حق مسلم استقلال است!

وی در افزود: این استقلال است که در سال‌های گذشته از نبود تبلیغات محیطی ضرر کرده نه سازمان لیگ و فدراسیون! حالا یک مدیری آمده که کاربلد است، جوانب کار را می داند و همه کار ها را مو به مو انجام داده تا بتواند تیم خود را کاملا ساپورت کند.

حسن زاده در خصوص اظهارات امروز صادق درودگر گفت:در جریان صحبت های آقای درودگر نیستم و او این حرف‌ها را برای خودش گفته است، تنها چیزی که برای من مهم است موفقیت تیم محبوبم استقلال است.

وی در پایان، در پاسخ به این سوال که بهتر نیست استقلال در صورت ادامه این وضعیت شکایت خود را به فیفا ببرد گفت: در خصوص شرایط موجود آقای آجورلو تصمیم گیرنده است و با شناختی که از ایشان دارم شک نکنید اگر احساس کنند استقلال در قضیه تبلیغات محیطی آسیبی می بیند، شکایت خود را به فیفا خواهد برد.

 

منبع خبر : اختصاصی

  • منبع خبر : اختصاصی