ثبت‌نام مسکن خبرنگاران هنوز آغاز نشده است
ثبت‌نام مسکن خبرنگاران هنوز آغاز نشده است
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال رایزنی با وزارت فرهنگ و ارشاد برای افزایش ظرفیت مسکن خبرنگاران هستیم و زمان ثبت نام در سامانه اقدام ملی بعد از نتیجه‌گیری نهایی اعلام خواهد شد.

مسکن خبرنگاران

به گزارش تیترما؛ «محمود محمودزاده» در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا ادعای آغاز ثبت نام مسکن خبرنگاران در سامانه اقدام ملی را تکذیب کرد و افزود: ما در حال رایزنی برای افزایش ظرفیت ساخت مسکن برای خبرنگاران هستیم و هنوز تعداد متقاضیان واجد شرایط از طرف وزارت ارشاد به وزارت راه و شهرسازی معرفی نشده است.

وی با توضیح اینکه پیش تر تفاهم نامه ای برای مسکن خبرنگاران و اصحاب رسانه بین وزارت راه و وزارت ارشاد با ظرفیت ۱۰ هزار مسکن منعقد شده است، ادامه داد: با تغییر سیستم مدیریتی، رایزنی های جدید برای افزایش ظرفیت آغاز شد و به همین دلیل فعلا ثبت نامی برای مسکن خبرنگاران نداریم.

به گزارش ایرنا، مرداد ماه امسال پیرو تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای اصحاب هنر و رسانه بین وزارتخانه‌های راه و ارشاد قرار شد به زودی عملیات اجرایی پروژه‌ها آغاز می‌شود.

در مرحله اول احداث ۱۰ هزار واحد در دستور کار قرار گرفت که تاکنون ۹ هزار نفر معرفی شده‌اند و منتظر لیست یک هزار نفر باقی‌مانده هستند، هنرمندان و خبرنگاران مشمول این طرح به پروژه‌های در حال احداث یا پروژه‌های جدید معرفی خواهند شد، اما به دلیل افزایش ظرفیت تا ۶۰ هزار نفر فعلا ثبت نامی انجام نخواهد شد.

  • منبع خبر : ایرنا