مهدی عبدیان: بعد از بازی با الهلال پاسخ آقایان را خواهم داد
مهدی عبدیان: بعد از بازی با الهلال پاسخ آقایان را خواهم داد
تمامی اسناد را بعد از بازی استقلال با الهلال در یک برنامه‌ی تلویزیونی در اختیار هواداران فهیم باشگاه استقلال قرار می‌دهم.

 

به گزارش تیترما؛ مهدی عبدیان روز جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تیترما در خصوص صحبت‌های معاون اجرایی استقلال اظهار داشت: به علت شرایط حساس استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با الهلال عربستان -که امیدوارم با برتری استقلال و صعود تیم به دور بعد هم‌راه باشد- به صحبت های آقایان پاسخی نمی‌دهم.

عضو سابق هیئت مدیره‌ی استقلال افزود: برای تمامی موضوعات پاسخ مناسب داشته و اسناد مربوطه در خصوص قرارداد محمد نادری، هروویه میلیچ، پرداختی‌هایی که در سال گذشته توسط بنده انجام شده را دارم.

عبدیان هم‌چنین تصریح کرد: موضوع شکایت‌های خانواده‌ی بازیکنان و سرمربیان تیم‌های پایه از مدیر آکادمی و مدیریت و از همه مهم‌تر جلسه‌ی هفت ساعته‌ی اعضای هیئت مدیره در وزارت ورزش با آقای سلطانی‌فر و علینژاد و صحبت هایی که انجام شد را بعد از بازی استقلال با الهلال در یک برنامه تلویزیونی در اختیار هواداران فهیم باشگاه استقلال قرار می‌دهم.

وی ادامه داد: من به دنبال دیده شدن نیستم و با وجود پیشنهاداتی از برنامه‌های تلویزیونی مختلف، حتی به‌صورت تلفنی نیز حاضر به گفت‌وگو در این برنامه‌ها نشدم تا آرامش استقلال به‌هم نخورد.

مهدی عبدیان در پایان گفت: امیدوارم استقلال در این بازی پیروز شود و برای کادر فنی و بازیکنان استقلال آرزوی موفقیت کرد.

  • منبع خبر : اختصاصی