کاراته کاران گیلان قهرمان کشور شدند
کاراته کاران گیلان قهرمان کشور شدند
 رقابت های کاراته قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی، با درخشش و قهرمانی تیم گیلان پایان یافت.

گیلان قهرمان کاراته کشور

به گزارش تیترما، رییس هیئت کاراته استان گیلان  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان رقابت های کاراته قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی جام امام علی (ع)  که به میزبانی تهران پنجشنبه  ۴ شهریرو ۱۴۰۰ شب به اتمام رسید، تیم کاراته استان گیلان  با تصاحب ۲ مدال طلا و یک مدال نقره، توانست با کسب عنوان نخست این مسابقات سکوی قهرمانی را فتح کند.

مزدا افزود: در پایان این مسابقات و در وزن ۷۵- کیلوگرم، الیاس محمدزاده کاراته کار شایسته استان گیلان با غلبه برابر تمامی رقبای خود، موفق شد عنوان قهرمانی و مدال طلای این وزن را به خود اختصاص دهد.

وی  اضافه کرد: همچنین در پایان رقابت های وزن ۸۴ + کیلوگرم ، محمدمهدی قاهری دیگر کاراته کار شایسته استان گیلان توانست بر تمامی رقبای خود غلبه و مقام قهرمانی مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی را به خود اختصاص دهد.

صوفی خاطرنشان کرد: در پایان رقابت های وزن ۸۴ – کیلوگرم نیز، امیر رضاپور دیگر کاراته کار ارزنده استان گیلان موفق شد عنوان نایب قهرمانی این وزن را کسب کند و مدال نقره را برگردن بیاویزد.

رییس هیات کاراته استان گیلان اظهار داشت: در رقابت های کاراته قهرمانی بزرگسالان مردان کشور و انتخابی تیم ملی ، ۴۰۰ ورزشکار این رشته از استان های مختلف کشور به مدت ۲ روز در سالن ورزشی فتح دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات تهران با هم به رقابت پرداختند.

گیلان یکی از قطب های برتر کشور در کاراته محسوب می شود و مربیان و همچنین کاراته کاران شایسته این استان در تیم های ملی مختلف حضور چشمگیر و موثری دارند و هم اینک نیز این استان توانست عنوان قهرمانی مسابقات بزرگسالان کشور را کسب کند.

  • منبع خبر : ایرنا