سیاست فدراسیون فوتبال حضور کارشناسی شده‌ی تماشاگران در ورزشگاه‌ است
سیاست فدراسیون فوتبال حضور کارشناسی شده‌ی تماشاگران در ورزشگاه‌ است
مشاور پزشکی رییس فدراسیون فوتبال گفت: سیاست فدراسیون و شخص شهاب الدین عزیزی خادم، ورود تماشاگران به ورزشگاه‌های فوتبال بوده و این اقدام با توجه به محدودیتی که این روزها به خاطر شیوع کرونا در کشور وجود دارد، نیازمند اقدام مرحله به مرحله و کارشناسی شده است.

امین نوروزی

 

به گزارش تیترما به نقل از ایرنا؛ امین نوروزی، مشاور پزشکی رییس فدراسیون فوتبال در خصوص حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها اظهار داشت: سیاست فدراسیون و شخص شهاب الدین عزیزی خادم بنا بر ورود تماشاگران در ورزشگاه‌های فوتبال طی مسابقات است که با توجه به محدودیتی که این روزها به خاطر شیوع کرونا در کشور وجود دارد نیازمند اقدام مرحله به مرحله و کارشناسی شده است.

نوروزی افزود: طبق صحبت‌های ریاست فدراسیون، در بازی برابر کره جنوبی که ۲۰ مهرماه به میزبانی ایران برگزار می‌شود، با اولویت و تکریم جامعه پزشکی، تلاش خواهیم کرد برای حضور این افراد برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه آزادی برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم.

مدیر پزشکی تیم‌های ملی در ادامه اضافه کرد: مسلما این امر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، طبق خط مشی پزشکی دوران کووید برای بازگشت تماشاگران به ورزشگاه با ظرفیت محدود و با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با توجه به واکسینه بودن آنان و همچنین طبق پروتکل ستاد ملی مبارزه با کرونا صورت خواهد گرفت.

امین نوروزی در پایان تصریح کرد: در تلاش هستیم به عنوان اولین قدم این پروسه ورود تماشاگران به ورزشگاه ضمن تقدیر از تلاش‌های این گروه، زمینه بازگشت تماشاگران را به ورزشگاه، به شکل مرحله به مرحله پیش ببریم.

  • منبع خبر : ایرنا