امیدوارم که با کناره گیری پژمان نوری موافقت نشود
امیدوارم که با کناره گیری پژمان نوری موافقت نشود
حسن اشجاری بازیکن سابق ملوان انزلی گفت: وضعیت این روزهای ملوان میراث کسانی چون آقای هدایتی و محجوب است که این تیم را با مشکلات و بدهی‌های فراوان رها کردند.

«حسن اشجاری» روز پنج شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ در گفتگو با خبرنگار ورزشی تیترما در خصوص شرایط ملوان اظهار داشت: ملوان یکی از تیم های ریشه دار و مردمی فوتبال ایران است و هواداران انتظار دارند که این تیم را در سطح اول فوتبال ببینند که همین مسئله کار رابرای کسانی که در این باشگاه فعالیت می کنند سخت می‌کند که به لطف خدا امسال با حضور پژمان نوری و مازیار زارع وضعیت ملوان کمی بهتر و بدهی ها نیز کمتر شد.

وی افزود:مازیار زارع با وجود اینکه در سال اول مربیگری خود قرار داشت به لحاظ نتیجه گیری عملکرد خوبی ارائه کرد، تیم دغدغه‌ی سقوط نداشت و حتی در جام حذفی نیز نمایش خوبی داشت.

اشجاری در خصوص مشکلات باشگاه ملوان گفت: وضعیت استادیوم انزلی برای تیمی که سوابق درخشانی در لیگ برتر و جام حذفی داشته، ناراحت کننده است و این به مدیریت ضعیف مسئولین برمی‌گردد که این تیم را با مشکلات و بدهی های فراوان رها کردند.

پیشکسوت ملوان در پایان عنوان کرد: اگر ملوان می‌خواهد به سطح اول فوتبال برگردد صرفا همه چیز فنی نیست، باید خیلی از مسائل پشت پرده حل شده و از این تیم حمایت شود.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم که با کناره گیری پژمان نوری موافقت نشود و او به عنوان مدیرعامل به کار خود ادامه دهد، چرا که در زمان مدیریت نوری باشگاه ملوان حداقل دغدغه‌ی مسائل مالی و پنجره‌ی نقل و انتقالاتی را نداشته و در نهایت مهندس دنیامالی به عنوان نفر اول شهرستان انزلی به این تیم کمک کند تا به ثبات رسیده و به سطح اول فوتبال ایران برگردد.