نوجوان لاهیجانی نامزد مرحله‌ی نهایی جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان شد
نوجوان لاهیجانی نامزد مرحله‌ی نهایی جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان شد
الینا نقی‌پور از لاهیجان در پنجمین دوره‌ی جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان کشور نامزد مرحله‌ی نهایی بخش نامه به نویسنده شد.

به گزارش تیترما؛ الینا نقی پور۱۴ ساله از شهرستان لاهیجان به مرحله‌ی نهایی پنجمین دوره‌ی جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان راه یافت.

الینا نقی پور

 

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان؛ پنجمین دوره‌ی جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان که از اوایل پاییز سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرده بود، به پایان راه رسید و از بین ۲۷ هزار باشگاه با ۴۵۰ هزار عضو که در ۱۹۶۰ شهر و روستا تشکیل‌شده بود، نامزدهای مرحله ‌نهایی این برنامه از سوی هیئت داوران آن اعلام شدند.

در این دوره از جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان، داوری ها در دو مرحله شهرستان و مرحله نهایی کشوری، انجام پذیرفت. از میان مستندات داوری شده در مرحله شهرستان ۷۰۰ باشگاه، ۲۰۰۰ فیلم و بیش از ۲۰۰۰ نامۀ به دبیرخانه این دوره از جام باشگاه های کتاب خوانی رسید.

هیئت‌داوران پنجمین دوره‌ی جام باشگاه های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه‌ی مرکزی، تعداد ۴۰ باشگاه، ۴۰ نامه به نویسنده و ۴۰ فیلم کوتاه معرفی کتاب را به‌عنوان نامزدهای راه‌یافته اعلام کردند که از این بین الینا نقی پور از لاهیجان در بخش نامه به نویسنده، نامزد راه‌یابی به مرحله‌ی نهایی پنجمین دوره‌ی جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان شد.

  • نویسنده : تحریریه