برخوردی با حامد لک نداشتم
برخوردی با حامد لک نداشتم
عبدالله حسینی مدافع ذوب آهن که در مصاف با پرسپولیس اخراج شد، می‌گوید«هیچ برخوردی با حامد لک نداشتم» که مستحق اخراج باشد.

به گزارش تیترما؛ بازیکن ذوب آهن در گفت‌گو با ایرنا درباره‌ی دیدار معوقه از هفته‌ی ششم لیگ برتر در برابر پرسپولیس از روند بازی و اخراج‌اش گفت.

بازی با پرسپولیس چطور بود؟
بازی خوبی را انجام دادیم. پرسپولیس از تیم‌های خوب لیگ است اما ما حریف دست و پا بسته‌ای برابر این تیم نبودیم و برای کسب امتیاز به زمین آمده بودیم. با این حال فکر می‌کنم عملکرد خوبی هم داشتیم. می‌توانستیم حتی ۳ امتیاز را بگیریم اما حداقل حق‌مان یک امتیاز بود که به آن رسیدیم.

ماجرای درگیری‌های پس از پایان این بازی چه بود که منجر به اخراج‌ات شد؟

از حریف عقب بودیم و طبیعی بود که برای جبران نتیجه تلاش کنیم. در آن صحنه هیچ برخوردی با حامد لک نداشتم که منجر به مصدومیت این بازیکن شود اما  او خودش را زمین انداخت. من هم به این موضوع معترض شدم که یک‌باره چند بازیکن دیگر حریف آمدند چرا که من اصلا کار خاصی انجام ندادم و تنها به لک گفتم که بلند شود.

اما سعید آقایی ادعا کرد که فحاشی کرده‌ای؟

بعد از بازی هم گفتم که او دروغ می‌گوید. برخی اتفاقات و برخوردها در فوتبال طبیعی است اما آن‌ها دیگر خیلی مسائل را جدی می‌گیرند و با جنجال می‌خواهند فضا را به نفع خود عوض کنند. هیچ برخوردی با لک نداشتم و وقتی او خودش را زمین انداخت ما هم عقب بودیم و طبیعی بود که اعتراض کنم اما یک‌باره برخی دیگر از بازیکنان حریف آمدند و فضا را شلوغ کردند.

اخراج‌ات درست بود؟

وقتی برخوردی نداشتم چرا باید این اتفاق رخ دهد. برخوردی که با بازیکن حریف نداشتم اما اگر به خاطر اتفاقات بعد از آن داور من را اخراج کرد، آن بازیکن پرسپولیس را باید ۳ بار اخراج می‌کرد.

از این مسائل بگذریم. شرایط ذوب‌آهن چطور است؟

شرایط‌مان خوب است و هفته به هفته بهتر می‌شویم. امسال کمی بدشانس بودیم و علاوه بر آن اتفاقات غیر فوتبالی هم موجب شد تا نتوانیم در ابتدای لیگ نتایج خوبی بگیریم اما هیچ گاه عملکرد بدی نداشتیم. به طور حتم اوضاع این‌گونه نمی‌ماند و شرایط بهتر می‌شود.

اوضاع ذوب‌آهن در جدول هم چندان خوب نیست؟

مهم این است که روند رو به رشدی داشتیم و می‌دانم و یقین داریم که اوضاع این‌گونه نخواهد ماند. سبک و روش بازی تیم ما را امیدوار می‌کند.

این هفته هم تیم باید در غایب تو به مصاف تراکتور برود؟

تیم ما آن‌قدر بازیکنان خوب دارد که به هیچ فردی متکی نیست. به طور حتم بازیکنان‌مان از این بازی روند بردها را استارت می‌زنند.

  • منبع خبر : ایرنا