فوت ۴۰۶ بیمار دیگر  برا اثر کرونا
فوت ۴۰۶ بیمار دیگر  برا اثر کرونا
سخن‌گوی وزارت بهداشت از فوت 406 نفر دیگر در فاصله‌ی 6 تا ۷ آذر ۱۳۹۹ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی کووید 19 در کشور خبر داد.

سخنگوی وزارت بهداشتبه گزارش تیترما به نقل از وبدا، دکتر سیماسادات لاری در ارتباط زنده با شبکه‌ی خبر اظهار داشت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۰۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۷ هزار و ۹۵ نفر رسید.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۶۴۰ هزار و ۶۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند؛ اما هنوز پنج هزار و ۸۶۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی ادامه داد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخن‌گوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

  • نویسنده : تحریریه
  • منبع خبر : وبدا