جان من خجالت نمی‌کشید توالت افتتاح می‌کنید؟
جان من خجالت نمی‌کشید توالت افتتاح می‌کنید؟
فرض می‌کنیم نماینده‌ی شهرستان تمایل به گرفتن عکس نداشته، تو را خدا دست بردارید از رفتارهای مضحک و تهوع‌آور، آخر توالت مدرسه افتتاحیه می طلبد؟

افتتاح توالت توسط نماینده مجلس

تیترما- میلاد خوش‌تراش لنگرودی / در سراب، نماینده‌ی مجلس قبول زحمت فرمودند و به همراه اصحاب رسانه و چند تن از مسئولان برای افتتاح یک توالت در مدرسه قیام کردند، آن هم توالتی که گویی یک خَیر زحمت ساخت‌اش را بر عهده داشت. حالا این خبر را کادوپیچ کرده‌اند در فضای مجازی و ژست خدمت به خود گرفته اند.

فرض کنید یکی آن وسط شیطنت کرده و از این افتتاحیه عکس گرفته، مثلا فرض را کمی بیش‌تر اغراق کنیم. عکاس این‌گونه به مسئولان گفته است که آقا این عکس به یادگار پیش ما و مدیران مدرسه‌ می‌ماند.

باز هم فرض می‌کنیم نماینده‌ی شهرستان تمایل به گرفتن عکس نداشته، تو را خدا دست بردارید از رفتارهای مضحک و تهوع‌آور، آخر توالت مدرسه افتتاحیه می طلبد؟

ما حق داریم به شما بخندیم مسئول محترم! چون قرابتی میان حوزه‌ی فعالیت و اختیارات با روی‌کردتان نیست. چون قول و فعل‌تان به هم نمی‌آید، چون در این کم فروشی افتتاح پروژه های مفید برای ملت، نشسته‌اید به ساخت توالت برای یک مدرسه آن هم با دستان پرتوان یک خیر به خود می‌بالید.

جان من خجالت نمی‌کشید توالت افتتاح می کنید؟

  • نویسنده : میلاد خوش تراش لنگرودی
  • منبع خبر : اختصاصی