گشت مشترک تعزیرات و دانشگاه علوم پزشکی در سراسر استان فعال شد
گشت مشترک تعزیرات و دانشگاه علوم پزشکی در سراسر استان فعال شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از مردم خواست در صورت مشاهده‌ی هرگونه تخلف از سوی واحدهای عرضه‌ی محصولات بهداشتی با شماره‌ی ۱۳۵ تعزیرات تماس بگیرند.

به گزارش تیترما، منصور انصاری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در گیلان، اظهار کرد: با توجه به افزایش نیاز مردم به استفاده از لوازم بهداشتی و وسائل حفاظت شخصی همچون ماسک و مواد ضدعفونی کننده و دستکش، برخی از افراد به دنبال سودجویی هستند.

وی با تاکید بر برخورد جدی با گران فروشان، افزود: داروخانه هایی که اقدام به احتکار لوازم مورد نیاز مردم یا امتناع از عرصه برخی از کالاها می کنند تعطیل خواهند شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای عرصه محصولات بهداشتی با شماره ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تماس بگیرند و گفت: مردم می توانند مراجعه حضوری هم به ادارات تعزیرات داشته باشند.

انصاری با بیان این‌که در حال حاضر دو اکیپ تعزیرات با خودروی مخصوص در مرکز استان به صورت گشت مشترک با دانشگاه علوم پزشکی فعالیت می کند، یادآور شد: یک اکیپ در هر ۱۲ شهرستان استان نیز فعال شده و با احتکارکنندگان و گران فروشان برخورد می کند.

وی از انجام ۱۷ مورد گشت سرزده در مرکز استان خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون تعدادی پرونده برای داروخانه های سطح استان تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان اضافه کرد: ماموریت تعزیرات حکومتی رسیدگی به اجرای حکم است که در قالب گشت مشترک انجام می شود و لذا امکان تعطیلی و جریمه نقدی واحدهای متخلف وجود دارد.