هر کس آماده‌تر باشد به تیم ملی ایران دعوت می‌شود
هر کس آماده‌تر باشد به تیم ملی ایران دعوت می‌شود
سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران، گفت: تیم ملی در بازی‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ در مسیر درستی قرار نگرفته است و آمده‌ام تا شرایط را تغییر دهم.

به گزارش تیترما، «دراگان اسکوچیچ» در نشست خبری‌اش در خصوص برنامه‌های آینده‌ی تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی ایران افتخار بزرگی برای من است.

وی ادامه داد: تیم ملی در مرحله‌ی انتخابی جام جهانی در مسیر درستی قرار نگرفته است؛ ولی من این‌جا هستم تا شرایط را تغییر دهم.

اسکوچیچ ادامه داد: کارم را در تیم ملی شروع کرده‌ام و مرحله‌ی اول آن که تجزیه و تحلیل مسابقات تیم ملی بود، به پایان رسیده است. هم‌چنین کار باشگاه‌های خارجی که بازیکنان تیم ملی در آن بازی می‌کنند را هم زیر نظر گرفته‌ام.

بر اساس خبر ایرنا، وی ادامه داد: باید با تمرکز زیاد کار خود را شروع کنیم و از همین‌جا یک پیام برای بازیکنان ایرانی دارم. همه‌ی شما از شانس یکسان برای پوشیدن پیراهن تیم ملی برخوردار هستید و هر کسی که آماده‌تر باشد به تیم ملی دعوت خواهد شد.

اسکوچیچ افزود: امیدوارم بازیکنان نیز پیام من را بشنوند که آن‌ها را تشویق می‌کنم تا دست در دست هم فصل جدیدی در فوتبال ایران آغاز کنیم.