امیر هاشمی‌مقدم پیشکسوت فوتبال ایران گفت باید از دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران حمایت کرد.

به گزارش تیترما، این فوتبالیست سابق استقلال و تیم ملی که سال‌هاست در هلند به کار مربیگری مشغول است گفت:نظرات مختلفی از جانب کارشناسان و مربیان فوتبال درباره‌ی اسکوچیچ وجود دارد. خیلی از آن‌ها قابل درک و تفکر است؛ اما برخی از صحبت‌ها شاید زود باشد. ایشان رزومه‌ی خاصی ندارد و شاید بهترین عملکرد او در صنعت نفت بوده باشد.

هاشمی مقدم افزود:: من  عقیده دارم شاید دایی و قلعه‌نویی با حضور یک مربی جوان مثل وحید هاشمیان انتخاب خوبی بود. به عنوان یک فرد ایرانی نظر من این است که علی‌رغم رزومه نداشتن، حالا که اسکوچیچ سرمربی شده باید به او فرصت داد.

وی تصریح کرد: خیلی از مربیان بزرگ دنیا با رزومه‌ی پایین سرمربی تیم‌های بزرگ شده‌اند و نتیجه گرفته‌اند. شاید این انگیزه‌ای باشد برای درخشش. فعلا باید حمایت کنیم. من دور و خارج از ایران هستم اما مانند یک ایرانی که داخل کشور است فوتبالمان را دنبال می‌کنم.

بر اساس خبر ایرنا، امیر هاشمی مقدم در پایان اضافه کرد: الان وقت نتیجه گرفتن است و باید برای موفقیت پرچم ایران تلاش کرد. ما باید به جام جهانی برویم و تنها کار، حمایت از اسکوچیچ است. زمان، طلا است. زمان ثابت خواهد کرد که ایشان انتخاب خوبی بوده یا خیر.