روند رو به رشد تولید پرچم+ آلبوم عکس
روند رو به رشد تولید پرچم+ آلبوم عکس
این کارخانه در شلوغ‌ترین دوره‌های خود در هر ماه حدود 2000 پرچم ایالات متحده و اسراییل و بیش از 1.5 میلیون فوت مربع پرچم در سال تولید می‌کند.

خبرگزاری رویترز گزارشی از کارخانه تولید پرچم آمریکا و اسراییل و انگلیس در ایران منتشر کرده است.

به گزارش تیترما، محل فعالیت این کارخانه در شهر «خمین» استان مرکزی ذکر شده و  کسب و کار آن با توجه به تشدید تنش در روابط ایران و آمریکا، رو به رشد توصیف شده است.

بر اساس خبر عصرایران، در این کارخانه  که زنان و مردان جوان پرچم‌ها را با دست چاپ می‌کنند و سپس آن‌ها را آویزان می‌کنند تا خشک شوند، در شلوغ‌ترین دوره‌های خود در هر ماه حدود ۲۰۰۰ پرچم ایالات متحده و اسرائیل و بیش از ۱٫۵ میلیون فوت مربع پرچم در سال تولید می‌کند.

تنش‌ها بین ایالات متحده و ایران پس از ترور فرمانده ارشد نظامی ایران، “قاسم سلیمانی” در حمله یک هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در بغداد در تاریخ ۳ ژانویه، به بالاترین حد رسیده است.

در تظاهرات‌ها و اعتراضات تحت حمایت دولت در ایران، تظاهرات‌کنندگان عموما پرچم‌های اسرائیل، ایالات متحده و انگلیس را می‌سوزانند.

«قاسم غنجانی» صاحب این کارخانه‌ی تولید پرچم گفت:” ما با مردم آمریکا و انگلیس مشکلی نداریم. ما با مقامات آن ها مشکل داریم. ما با رییس جمهوری آن ها و با سیاست اشتباه آن ها مشکل داریم.”

او افزود:” مردم آمریکا و اسراییل می‌دانند که مشکلی با آن ها نداریم.اگر مردم پرچم‌های این کشورها را در راهپیمایی‌های مختلف می‌سوزانند، با این کار اعتراض خود را به سیاست دولت‌های آن ها نشان می دهند.”

“رضایی”، مدیر کنترل کیفیت کارخانه، که نام کوچک خود را نمی‌گوید، گفت: “در مقایسه با اقدامات ناجوانمردانه آمریکا، مانند ترور ژنرال سلیمانی، این کار (سوزاندن پرچم آمریکا) چیز کمی در برابر آن هاست. این کم ترین کاری است که می‌توان انجام داد.”

رویترز نوشته است:” از نظر تندروها در ایران، “احساسات ضدآمریکایی” همواره یکی از محورهای اصلی انقلاب اسلامی ایران بوده است، و حاکمان روحانی ایران هم‌چنان ایالات متحده را شیطان بزرگ معرفی می‌کنند.”