مدیر کمیته‌ی ناشران داخلی سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: ناشران داخلی متقاضی حضور در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران تا تاریخ 1۴ بهمن ماه فرصت دارند نسبت به ثبت‎نام اقدام کنند.

به گزارش تیترما، سید رفیع احمد جواهری مدیر کمیته‌ی ناشران داخلی سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با  فارس اظهار داشت: ثبت نام ناشران از روز سه‎شنبه ( ۸ بهمن ماه) آغاز شده و تا روز دوشنبه (۱۴ بهمن‎ماه) ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: این بازه زمانی با توجه به دو روز تعطیلات در نظر گرفته شده است تا بر روی زمان ثبت‌نام تاثیری نداشته باشد و با توجه به این‌که ثبت‌نام از ۸ بهمن ماه آغاز شده تاکنون ۷۶۵ ناشر (طی ۴۸ ساعت) در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۸۲ ناشر کودک، ۵۴۳ ناشر عمومی، ۳۰ ناشر آموزشی و ۱۱۴ ناشر دانشگاهی هستند.

به گفته این مسئول، آمار نشان می‌دهد ۵۵۸ ناشر تهرانی و ۲۱۶ ناشر از شهرستان تاکنون اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

 متقاضیان به سایت ثبت‌نام مراجعه کنند

مدیر کمیته‌ی ناشران داخلی سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران عنوان کرد: ناشران متقاضی می‎توانند برای ثبت‎نام به سایت www.tibf.ir مراجعه ونسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

همچنین دبیرخانه کمیته ناشران داخلی، مستقر در طبقه منهای یک اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، از ساعت ۹ الی ۱۶ با شماره تلفن ۶۶۱۷۶۳۶۸ پاسخگوی ناشران خواهد بود.

سی و سومین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «کتاب یعنی زندگی» از ۲۶ فروردین تا ۵ اردیبهشت سال ۹۹ در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.