دو نیمه، دو گل و استمرار صدرنشینی
دو نیمه، دو گل و استمرار صدرنشینی
تیم فوتبال پرسپولیس در حساس‌ترین دیدار هفته ی هفدهم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد تراکتور را با ۲ گل در ورزشگاه آزادی شکست داده و با ۳۷ امتیاز فاصله خود را در صدر با سایر تیم‌ها افزایش دهد.


به گزارش تیترما، در حساس‌ترین دیدار هفته ی هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، تیم‌های پرسپولیس و تراکتور به مصاف هم رفتند.

در این دیدار که در حضور حدود ۴۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی و با قضاوت «محمدرضا اکبریان» برگزار شد، پرسپولیس با دو گل علی علیپور و وحید امیری از سد حریف گذشت.

مهدی ترابی، شجاع خلیل‌زاده، کریستین اوساگوآنا، علیرضا بیرانوند و علی علیپور از پرسپولیس و مهدی تیکدری‌نژاد و رضا اسدی از تراکتور از سوی داور با کارت زرد جریمه شدند.

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و کریستین اوساگوآنا(محمد حسین کنعانی‌زادگان)

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب تراکتور

رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری(سعید مهری)، اکبر ایمانی، رضا اسدی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه(رضا شکاری)، احسان حاج‌صفی و ساسان انصاری(عکاشه حمزاوی)

سرمربی: ساکت الهامی

  • منبع خبر : ایرنا