خدا نکُشَتِت مازی
خدا نکُشَتِت مازی
قایم باشک بازی مدیران فوتبال ایرانی با AFC سرانجام با «۳» گفتن مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر حکم قطعی بازی استقلال و شهرخودرو در دبی و ابوظبی پایان یافت، تا این بار "مازیِ طلوع‌نشان" بگوید حق فوتبال ایران را گرفتیم، دیگر چه می‌خواهید؟

 

 

حالا دیگر مهم نیست که استقلال اصلا از مرحله‌ی پلی‌آف جام قهرمانان آسیا بالا رفته است، یا نه! موضوع مهم این‌جاست که ما چشم گذاشته‌ایم و مدیران باشگاه استقلال(و البته شهرخودرو، پرسپولیس و سپاهان، ایضا مازی و رفقا) دارند می‌شمارند!

یک… دو…دو و بیست‌وپنج… دو و سی‌وپنج… دو و چهل و پنج… دو… و حالا می‌رویم در دبی بازی می‌کنیم.

اِ ببخشید، بیاااام.

قایم باشک بازی مدیران فوتبال ایرانی با AFC سرانجام با «۳» گفتن مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر حکم قطعی بازی استقلال و شهرخودرو در دبی و ابوظبی پایان یافت، تا این بار “مازیِ طلوع‌نشان” بگوید حق فوتبال ایران را گرفتیم، دیگر چه می‌خواهید؟

راست‌اش من ِ نوه‌ی ِ کم‌سواد ِ یه‌لاقبای ِ آقابزرگ که “سباتِ” درست و درمانی ندارم، اما اگر کسی دست‌اش به این “مازی ِ طلوع‌نشان ِ منظم‌الحضور” می‌رسد، بگوید آخر اوغلان! این همه شاخ و شانه کشیدید که می‌زنیم و می‌کشیم و نمی‌ریم و … آخرش هم که مجبور شدید هلک و هلک صندل‌تون رو کف ِ فرودگاه سُر بدید تا برسید دبی که، می‌شه دیگه طلوع نکنی مازی؟!

یا مثلا یکی به این سرپرست مدیرعاملی آبی‌ها بگوید “شما که می‌خواستی بالاخره تیم رو بفرستی دبی بازی کنه، خُب همون اول قبول می‌کردی اخوی” مگر این‌که مسعودخان تکلیف کرده باشد که این هم بخشی از پروژه‌ است و باید اجرا شود.

بگذارید برگردیم به جای دیگر، ما اصلا نیاز به شانتاژ کویتی‌ها نداریم! وقتی توی «فرودگاه مهرآباد» به بازیکن خارجی استقلال پشت‌پا می‌زنند، دیگر چه انتظاری می‌شود از آن ور آبی‌ها داشت؟ باز خدا پدرومادر AFC را بیامرزد که نخواست مثلا استقلال برود توی دبی اول از داور و تماشاگران «پس گردنی» بخورد ، بعد وارد زمین شود و به کویتی ‌ها ببازد و برگردد ایران، والله….

  • نویسنده : نوه‌ی آقابزرگ