محمد حسین زاهدی‌فر داوری که در بازی استقلال سپاهان هند کی رش استیلی را نادیده گرفت می‌گوید از طرفداران تیم استقلال معذرت می‌خواهد.

به گزارش تیترما، محمدحسین زاهدی فر داور فوتبال ایران درباره‌ی صحنه‌یی که اتفاق افتاد، می‌گوید: بنده شهامت این را دارم که از جامعه فوتبال، باشگاه استقلال و هواداران‌شان معذرت‌خواهی کنم و قطعاً تلاشم را می‌کنم که در آینده اشتباه تأثیرگذاری نداشته باشم.

زاهدی‌فر در مورد بازی استقلال و سپاهان و صحنه‌ی هند کی‌روش استنلی و حواشی بعد از آن گفت: از لازمه‌های یک داور، داشتن شهامت است که بتواند قضاوت کند و همین که شهامت پذیرفتن یک اشتباه را داشته باشد. در آن بازی اشتباه بوده است و اشتباه از جانب تیم داوری صورت گرفته و در وهله‌ی نخست از جانب بنده صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: همان‌طور که یک داور به خاطر قضاوت خوبش تشویق می‌شود، به خاطر قضاوت بد هم تنبیه می‌شود و این‌که چگونه این تنبیه اعمال می‌شود به عهده‌ی کمیته‌ی داوران است و بنده تمکین می‌کنم و بنده شهامت این را دارم که از جامعه فوتبال، باشگاه استقلال و هواداران‌شان معذرت‌خواهی کنم و قطعاً تلاشم را می‌کنم که در آینده در صورت قضاوت در لیگ برتر، اشتباه تأثیرگذاری نداشته باشم.

بنا بر گزارش فارس این داور ادامه داد: بنده چندین سال است در لیگ برتر قضاوت می‌کنم و بازی‌های استقلال و پرسپولیس را نیز قضاوت کرده‌ام.

گفتنی است؛ بسیاری از علاقه‌مندان استقلال معتقدند این پوزش دیرهنگام است و گره‌یی از استقلال باز نمی‌کند و اشتباه داوری بسیاری به آبی‌پوشان ضربه زده است، موضوعی که دیگر باشگاه‌های مدعی قهرمانی نیز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.