محصولات کشاورزی در بورس بالاترین رکورد فروش را از آن خود کرد
محصولات کشاورزی در بورس بالاترین رکورد فروش را از آن خود کرد
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: این سازمان در 2 سال گذشته با خرید توافقی و حمایتی محصولات کشاورزی رکورد فروش و ترنور در بورس کالا را از آن خود کرد.

به گزارش تیترما، «حسین شیرزاد» در گردهمایی ملی مدیران ستادی و استانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران افزود: شبکه‌ی تعاون روستایی کشور بخش عمده‌ی محصولات کشاورزی از جمله شیرخشک، خرما، زعفران، گوجه فرنگی و رب گوجه فرنگی را به صورت حمایتی و توافقی از کشاورزان خریداری کرده است.

وی با بیان این‌که بخش عمده‌ی این محصولات در بورس کالا عرضه و حتی صادر شده است، اظهارداشت: اکنون به دنبال صادرات محصولات کشاورزی هستیم

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تصریح کرد: اقدامات سازمان تعاون روستایی منجر به کنترل سونامی قیمت گوجه فرنگی و جلوگیری از افت بیش از حد قیمت زعفران شد که این مهم در بهبود شرایط اقتصادی کشاورزان تاثیر داشته است.

وی ادامه داد: اکنون تدارک ورود ۸ محصول کشاورزی دیگر به بورس کالا را داریم که به زودی انجام می شود.

گردهمایی ملی مدیران ستادی و استانی سازمان مرکزی روستایی ایران به مدت یک روز و با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونین و سرپرست وزارت جهاد کشاورزی و مدیران عامل اتحادیه‌های تعاونی تولید و سهامی زراعی استان‌ها در محل سازمان مرکز تعاون روستایی ایران برگزار شد.

 

  • منبع خبر : ایرنا