اخذ ۶۰۰۰ مجوز استخدام عضو هیئت علمی
اخذ ۶۰۰۰ مجوز استخدام عضو هیئت علمی
مدیرکل امور اداری و پشتیبانی وزارت علوم، از اخذ ۶۰۰۰ مجوز استخدام اعضای هیئت علمی خبر داد و گفت: از این تعداد، ۴۰۰۰ مجوز به اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها که دارای سابقه‌ی طولانی بوده و هنوز کد شناسه‌ی استخدامی نداشتند، اختصاص یافت.

به گزارش تیترما، دکتر اباصلت خراسانی در سومین نشست مدیران امور اداری و پشتیبانی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه‌ی یک
که در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد، با اذعان این‌که ساماندهی نیروهای انسانی و تامین نیرو از دانشگاه‌ها دیگر فرصتی برای رفع نیازهاست، گفت: وزارت علوم از جابه‌جایی افراد در دانشگاه‌هایی که نیازمند نیرو هستند، حمایت می کند.
وی از اخذ ۶ هزار مجوز استخدام اعضای هیئت علمی خبر داد و گفت: از این تعداد، ۴ هزار مجوز به اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها که دارای سابقه‌ی طولانی بوده و هنوز کد شناسه‌ی استخدامی نداشتند، اختصاص یافت.
دکتر خراسانی هم‌چنین با تاکید بر لزوم ارتقای مدیریت سبز در دانشگاه‌ها، اظهارداشت: بار اصلی مسئولیت ارتقای دانشگاه سبز بر دوش ادارات پشتیبانی دانشگاه‌ها است و باید در توسعه‌ی فضای سبز و صرفه‌جویی در مصرف آب، برق، انرژی و کاغذ اقدامات لازم را انجام دهند.
مدیرکل امور اداری و پشتیبانی وزارت علوم آموزش را لازمه‌ی ارتقای نیروی انسانی در هر سازمان دانست و گفت: در پیشرفته‌ترین دانشگاه‌های دنیا، آموزش‌های لازم برای نیروها درنظر گرفته می‌شود و برای افزایش تناسب شغلی باید آموزش‌های لازم به نیروها ارائه شود.
به گزارش ایسنا از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر خراسانی در پایان تصریح کرد: دانشگاه‌ها می‌توانند با همکاری و هم‌افزایی بیش‌تر امکان ارائه‌ی این آموزش‌ها را با توجه به تخصص هر دانشگاه و رشته‌های موجود به نیروها ارائه دهند .

  • منبع خبر : ایسنا