مهلت شرکت در جشنواره و نمایشگاه عکس خبری گیلان تمدید شد
مهلت شرکت در جشنواره و نمایشگاه عکس خبری گیلان تمدید شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به ارسال ۲۰۸ اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره و نمایشگاه عکس خبری این استان، گفت: مهلت ارسال اثر و شرکت در این جشنواره تا ۲۲ دی‌ماه تمدید شد.

 

به گزارش تیترما از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی با اشاره به انتشار فراخوان نخستین جشنواره و نمایشگاه عکس خبری گیلان از اواسط آذرماه امسال، اظهار کرد: این جشنواره با توجه به لزوم برجسته سازی تلاش عکاسان خبری در رویدادهای مهم مذهبی، رسانه‌ای و اجتماعی، به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه مطبوعات استان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: در این مدت ۲۰۸ اثر از عکاسان خبری استان به دبیرخانه نخستین جشنواره و نمایشگاه عکس خبری گیلان رسیده است.

فاضلی تصریح کرد: معرفی کارکرد عکس خبری در رسانه‌ها و نقش مهم رسانه‌ها در ارتقای سطح آگاهی جامعه، افزایش توانمندی‌های شناختی افراد جامعه در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، و گسترش فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و رسانه‌ای مرتبط در رسانه‌ها از اهداف برگزاری جشنواره یادشده است.

وی بیان کرد: این جشنواره در رشته‌های عکس خبری در زمینه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، ورزشی، هنری و مذهبی برگزار می‌شود.

فاضلی با بیان اینکه بر اساس فراخوان جشنواره مهلت ارسال اثر ۱۵ دی‌ماه اعلام شده بود، اظهار کرد: مهلت ارسال اثر و شرکت در نخستین جشنواره و نمایشگاه عکس خبری گیلان تا ۲۲ دی تمدید شد.

وی خاطرنشان کرد: زمان چاپ اثر نیز باید از ابتدای سال جاری تا دهم دی‌ماه باشد و پدید آورندگان آثار می‌توانند در هر محور، حداکثر پنج اثر انتشاریافته در نشریات مکتوب و مجازی دارای مجوز را در فاصله زمانی تعیین شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پایان افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود می‌توانند به تارنمای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به آدرس gilan.farhang.gov.ir مراجعه نمایند.