دایی گزینه‌ی اول تیم ملی می‌شود
دایی گزینه‌ی اول تیم ملی می‌شود
دومین جلسه‌ی هیئت رییسه‌ی فدراسیون فوتبال در حالی برگزار خواهد شد که بحث اصلی پیرامون انتخاب سرمربی جدید تیم ملی بزرگسالان است.

به گزارش تیترما، دومین جلسه‌ی هیئت رییسه فدراسیون فوتبال پس از استعفای مهدی تاج فردا (چهارشنبه ۱۸ دی ۹۸) در محل فدراسیون فوتبال انجام خواهد شد و اعضا، پیگیر مسائل مختلف فوتبال کشورمان از جمله انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان خواهند بود.

بر اساس گزارش ایرنا، پس از این‌که مشکلات فی ما بین باشگاه پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ حل و فصل نشد و هم‌چنین مشکلات مالی که روزهای اخیر بین مربیان خارجی و تیم‌های ایرانی از جمله تیم ملی فوتبال ایران به وجود آمده، شانس گزینه‌های ایرانی برای هدایت تیم ملی بیش‌تر شده است.

پیش‌تر نیز شایعه شذه بود چند گزینه‌ی داخلی نسبت به بقیه شانس بالاتری دارند که به نظر می‌رسد بخت علی دایی و یحیی گل‌محمدی از بقیه بیش‌تر است.

این در حالی است که نباید البته برانکو را بدون شانس بدانیم؛ اما بررسی گزینه‌های ایرانی، در دستور کار قرار دارد و در جلسه‌ی چهارشنبه‌ی اعضای هیئت‌رییسه قرار است روی این مسئله به اجماع برسند و پس از آن مذاکرات را وارد فاز جدی‌تر کنند.

با توجه به این‌که علی دایی با تیمی قرارداد ندارد و هم‌چنین اتفاقات چند روز اخیر که او را به یک‌باره از سفر به اصفهان و قبول پیشنهاد ذوب‌آهن بازداشت؛ می‌توان استنباط کرد که شانس شهریار برای نشستن مجدد روی نیمکت تیم ملی از گل‌محمدی بیش‌تر است.