محمدحسن انصاری فرد: دغدغه‌ی ‌ما حل مشکلات سرمربی و بازیکنان است
محمدحسن انصاری فرد: دغدغه‌ی ‌ما حل مشکلات سرمربی و بازیکنان است
محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید تمام دغدغه‌اش حل مشکلات مالی گابریل کالدرون و بازیکنان است.


به گزارش تیترما، محمدحسن انصاری فرد با بیان این‌که باشگاه پرسپولیس در حقیقت نتوانسته به تعهدات خود به سرمربی تیم عمل کند گفت: ما تلاش داریم دغدغه‌های گابریل کالدرون و پرداختی به بازیکنان تیم‌ را حل و برخی سوء تفاهم‌ها را از بین ببریم. از هواداران هم درخواست داریم در راستای آرامش تیم تلاش کرده و یاری‌رسان باشگاه خود باشند و در راستای موفقیت بیشتر سرمربی موفق خود گام‌ بردارند.
بنا بر گزارش ایرنا، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: استراتژی و دغدغه‌ی من و مجموعه باشگاه حل مشکلات و فعالیت کالدرون و بازیکنان در آرامش است. در طول فصل با توجه به وظیفه‌یی که داشتیم، حامی سرمربی تیم بودیم و به رغم افزایش هزینه‌های باشگاه، بدهی‌های سنگین و هزینه شدن بخشی از درآمدهای این فصل سعی کردیم با جذب حامیان مالی جدید و همراهی اسپانسرهای قبلی پرداختی‌های تیم را به ۳۰ درصد برسانیم تا آرامش در تیم حاکم باشد؛ اما این آرامش حاصل نشد مگر با همراهی کالدرون که حق و حقوق‌شان پرداخت نشده و هم‌چنین بازیکنان که از فصل گذشته طلب دارند.
انصاری‌فرد تصریح کرد: ما سخت می‌کوشیم‌ چالش‌ها را حل کنیم و حتی به‌دنبال قرض گرفتن ‌از دوست و آشنا هستیم. با کمی صبر چالش‌ها حل می‌شود. هواداران هم صبور باشند. ما یک‌ تیم هستیم‌ و باید همدلی حرف اول را بزند.