گابریل کالدرون دچار سوءتفاهم شده است
گابریل کالدرون دچار سوءتفاهم شده است
محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس در برنامه‌ی فوتبال برتر درگیری افشین پیروانی با گابریل کالدرون را تکذیب کرد.

به گزارش تیترما، انصاری فرد در مورد دلخوری کالدرون گفت: می‌دانم هواداران صمیمانه به دنبال واقعیت باشگاه هستند. نمی‌دانم چه داستان هایی به وجود آمد؟ ما تا هفته‌ی قبل هیچ مشکلی درباره‌ی مسائل تیم نداشتیم؛ اما من همیشه گفتم که آقای کالدرون با ما همکاری کردند.

مدیرعامل پرسپولیس با اذعان به این‌که قرار بود روز اول قسط خود را دریافت کنند اما نکردند، افزود: ما آمدیم تا حدودی این را پرداخت کردیم. شاید درباره‌ی بندهای قرارداد مسائلی را داشتند که قبل و بعد از بازی آخر ما صحبت هایی را مطرح کردند که از روی عصبانیت بود و شاید هم حق داشتند.

وی اضافه کرد: استراتژی ما از روز اول که وارد باشگاه شدیم، این بود که باشگاه پرسپولیس به روند سابقش ادامه دهد. تا هفته‌ی گذشته ما هرگونه کمکی که احتیاج بود را برای آقای کالدرون انجام دادیم.

مدیرعامل سرخ پوشان پایتخت هم‌چنین تصریح کرد: سرپرست قوی تری را گذاشتیم، آنالیزور تیم ملی را گذاشتیم و ثمره‌اش این شد که در صدر جدول قرار گرفتیم و امیدواریم آقای کالدرون در یک فضای دوستانه و جلسات هفتگی مشکلات را مطرح کنند.

انصاری فرد در خصوص شایعات به وجود آمد گفت: به نظرم این مسائل سوتفاهم است. از نظر ما باشگاه هیچ کارشکنی یا عدم حمایت نداشته و ایشان هم نهایت همکاری را با ما داشته است. ما فردا دوباره با مدیربرنامه‌ی ایشان جلسه داریم و درباره‌ی نوع پرداخت و قسط دوم صحبت می‌کنیم. ایشان برای تعطیلات از هواداران خداحافظی کردند و آقای کالدرون می‌داند که هواداران منتظرش هستند و ما باید هرچه زودتر بازیکنان مورد نظر را انتخاب کنیم. بحث بازیکن خارجی را هم که مطرح کردند، شاید از عصبانیت بود اما ما در آسیا حضور داریم و این تیم باید تقویت شویم.