مهدی قائدی داماد شد
مهدی قائدی داماد شد
ستاره‌ی تیم ملی امید و استقلال مراسم نامزدی‌اش را برگزار کرد.

به گزارش تیترما، مهدی قائدی ۲۱ ساله که از او به‌عنوان یکی از بااستعدادترین فوتبالیست‌های تاریخ ایران یاد می‌شود و در فصل جاری عملکرد درخشانی برای استقلال و تیم ملی امید ارائه کرده، با برگزاری مراسم بی‌سر و صدایی به جرگه متاهلین پیوست.

قایدی که با وجود سن کم، دو فصل قبل یکی از خبرسازترین فوتبالیست‌های ایران بود، مراسم نامزدی ساده و خلوتی با حضور خانواده‌های طرفین برگزار کرد.

ستاره‌ی جوان استقلال در حالی مراسم عقد خود را برگزار کرد که دو روز دیگر همراه با تیم ملی امید ایران باید برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال فوتبال آسیا و انتخابی المپیک راهی تایلند شود.

باشوی آبی‌ها که در سومین فصل حضور در استقلال بهترین شرایط فنی خود را دارد و با گل‌ها و پاس گل‌های پُر تعداد، نقش مهمی در نتیجه‌گیری این تیم و افزایش چشم‌گیر محبوبیت‌اش در بین تماشاگران داشته، اکنون وظیفه مهم‌تری در تیم ملی امید دارد.

بی‌تردید یکی از امیدهای تماشاگران و جامعه فوتبال ایران در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا، ادامه‌ی درخشش مهدی قائدی است و بسیاری از هواداران امیدوار هستند با عملکرد ستاره‌هایی همچون او، ملی پوشان امید بتوانند طلسم صعود به المپیک را بشکنند.

  • منبع خبر : ورزش3