سخن‌گوی فدراسیون اعلام کرد اعلام کرد که مهدی تاج به علت کسالت از سمت خود در ریاست فدراسیون فوتبال استعفا کرده است.

به گزارش تیترما، سخن‌گوی فدراسیون فوتبال درباره‌ی استعفای مهدی تاج گفت: متاسفانه پس از حمله‌ی قلبی صورت گرفته قبلی در ترکیه و معالجات انجام شده در این کشور، در روز چهارشنبه ‌ی گذشته دومین حمله‌ی قلبی برای ریاست فدراسیون صورت گرفت که با توجه به مشکلات به وجود آمده و توصیه‌ی پزشکان مبنی بر دوری از استرس و فعالیت سنگین، ایشان تصمیم گرفتتد ضمن انصراف از ادامه‌ی حضور، مطابق اساسنامه‌ی فعالیت‌های آتی توسط نایب‌رییس محترم انجام شود.

بر اساس گزارش ایسنا،‌ مهدی تاج در حالی استعفا کرده که یکی از نواب رییس فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست فدراسیون منصوب خواهد شد تا زمینه‌ی برگزاری مجمع انتخابات در اردیبهشت ۹۹ را فراهم کند.

بهاروند نایب رییس دوم، صوفی‌زاده نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال هستند. علی کفاشیان نیز به عنوان نایب رییس اول فعالیت می‌کرد که به دلیل بازنشستگی از این سمت کنار رفته است.

فدراسیون فوتبال در حال حاضر با مشکلات فراوانی از جمله نداشتن سرمربی برای تیم ملی و مشکلاات مالی دست و پنچه نرم می‌کند.

تکمیلی

وزیر ورزش:تاج مشاوری امین در مدیریت ورزش خواهد بود

وزیر ورزش و جوانان با ابراز ناراحتی از استعفای رییس فدراسیون فوتبال به دلیل بیماری گفت: این خبر برای همه ما ناگوار بود و او مشاوری امین در مدیریت ورزش خواهد بود.

به گزارش تیترما از ایرنا، مسعود سلطانی‌فر با ابراز ناراحتی از شنیدن خبر کناره‌گیری مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال به دلیل بیماری اظهار داشت: حملات قلبی اخیر نگرانی شدیدی را برای مهدی تاج و جامعه ورزش ایجاد کرد و شنیدن خبر استعفای وی به دلیل بیماری برای من هم ناگوار بود.

وی ادامه داد: مهدی تاج مدیری توانا، پر کار و دقیق بود و ما بهترین نتیجه تاریخ فوتبال کشور در جام‌جهانی را در زمان مدیریت وی در فوتبال کسب کردیم. موفقیت‌های فوتبال ساحلی، فوتسال و فوتبال زنان بخش‌های دیگری از موفقیت‌های این مدیر ورزشی بود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین تاکید کرد: سلامتی مهدی تاج برای ما و خانواده محترمش و جامعه فوتبال از هر چیزی مهم‌تر است و قطعا مدیری توانا را اکنون در مسئولیت اداره فوتبال نداریم ولی به عنوان مشاوری امین در کنار مدیریت ورزش خواهیم داشت.

تکمیلی

عضو هیئت رییسه‌ی فدراسیون فوتبال: با استعفای «تاج» مخالفت می‌کنیم

عضو هیئت رییسه‌ی فدراسیون فوتبال گفت: ظرف ۴۸ ساعت آینده نشست هیئت رییسه‌ی فدراسیون فوتبال برگزار و با استعفای مهدی تاج مخالفت خواهیم کرد.

به گزارش تیترما، «عبدالکاظم طالقانی» روز یکشنبه در گفت و گو با  ایرنا اظهار داشت: هنوز استعفای «مهدی تاج» به دست هیئت رییسه‌ی فدراسیون فوتبال نرسیده است.

وی افزود: من به عنوان عضوی از هیئت رییسه فدراسیون فوتبال با استعفای «مهدی تاج» مخاف هستم و به طور سایر اعضا نیز با این استعفا موافقت نخواهند کرد.

عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: تا زمانی که با استعفای تاج موافقت نشود او از نظر قانونی ریاست فدراسیون فوتبال خواهد بود.

طالقانی درباره‌ی اظهارات فریدون اصفهانیان که گفته است حیدر بهاروند به عنوان نایب رییس دوم قطعاً مسئولیت فدراسیون را برعهده خواهد داشت اعلام کرد: وی روند قانونی را اعلام کرده است و گرنه به طور حتم او خودش نیز با استعفای رییس فدراسیون فوتبال مخالفت خواهد کرد.

وی در پایان گفت: ظرف ۴۸ ساعت آینده نشست هیئت رییسه فدراسیون فوتبال برگزار و با استعفای مهدی تاج مخالفت خواهیم کرد.