سرمربی پرسپولیس در پایان بازی این تیم با قائمشهر از محقق نشدن وعده‌های باشگاه گفت و انصاری‌فرد را به دروغ‌گویی متهم کرد.

به گزارش تیترما، گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس در پایان بازی این تیم با نساجی قائمشهر گفت: کسانی که مسئولیت دارند، به منافع شخصی خود فکر نکنند و به فکر منافع جمعی باشند. نباید اجازه دهیم این افراد قدرت پیدا کنند. من با تواضع و صادقانه کار کردم. ما یک تیم بودیم. هر کسی در این تیم بازی کند، ما می‌بریم.

سرمربی پرسپولیس افزود: ما یک تیم خوب و هواداران را داریم. من نیاز به حمایت باشگاه دارم. شش ماه گفتند ان شاء الله فردا، اما چیزهایی را می‌شنویم که واقعیت ندارد. من احمق نیستم. شما رزومه من را به عنوان بازیکن و مربی می‌بییند. من احمق نیستم اما عاشق این مردم و تیمم شدم. دیگر نمی‌توانم دروغ را تحمل کنم.

کالدرون که پس از این بازی عازم تعطیلات بود  گفت در این مدت با کاپیتان تیم در ارتباط خواهد بود و ادامه داد: امیدوارم طلب سال گذشته بازیکنان پرداخت شود و پولی که دیروز گفتند قرار است به بازیکن خارجی بدهند را صرف بازیکن داخلی کنند. مسئولیت این کار را می‌پذیرم. دو بازیکن ایرانی بیاورند. مطمئنا من با حمایت باشگاه کار می‌کنم. دیگر دروغ تمام شد. ۶ ماه به من احترام نگذاشتند.

بر اساس گزارش ایسنا، کالدرون در پاسخ به این سوال که گلایه‌ی او از پرداخت نشدن پاداش‌های شفاهی است که انصاری‌فرد درباره‌ی آن صحبت کرده، اظهار کرد: دروغ می گویند. به من احترام نگذاشتند. من جانم را گذاشتم و همه‌ی تلاشم را کردم و چیزی که دریافت کردم بی احترامی و دروغ بود.

کالدرون در پایان از صندلی خود برخاست و مشت‌هایش را روی میز کوبید و گفت  احترام، احترام و احترام!

در این‌باره بیش‌تر بخوانید