فیلم: خلاصه‌ بازی پرسپولیس(۲) شهرداری ماهشهر(۰)
فیلم: خلاصه‌ بازی پرسپولیس(۲) شهرداری ماهشهر(۰)
سرمربی شهرداری ماهشهر با انتقاد از داور بازی افزود: بازی خیلی جذاب بود و می‌توانست جذاب تر باشد که نگذاشتند. اگر آن پنالتی گرفته می‌شد جریان بازی طور دیگری می‌شد. اما آقای داور اعتقاد داشت هیچ اتفاقی رخ نداده است.

به گزارش تیترما، مهدی پاشازاده بعد از شکست مقابل پرسپولیس در جام حذفی مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: خدا را شکر سربلند بودیم. دیشب گفتم ما دست و پا بسته نیستیم. به هر حال پرسپولیس شرایطش با تیم لیگ دویی یکسان نیست.

سرمربی شهرداری ماهشهر با انتقاد از داور بازی افزود: بازی خیلی جذاب بود و می‌توانست جذاب تر باشد که نگذاشتند. اگر آن پنالتی گرفته می‌شد جریان بازی طور دیگری می‌شد. اما آقای داور اعتقاد داشت هیچ اتفاقی رخ نداده است. فیلم بازی هست و ما می‌توانستیم نتیجه را مساوی کنیم و سرنوشت بازی عوض می‌شد.

پاشازاده در پایان با تشکر از میزبانی مردم آبادان تصریح کرد: من از بازیکنانم راضی هستم و تلاش خودشان را کردند. افتخار می‌کنیم به ماهشهر و از آبادان تشکر می‌کنیم بابت میزبانی؛ اما در شهر خودمان بهتر عمل می‌کردیم. قبل از گل اول موقعیت‌های ما بهتر از پرسپولیس بود و اگر بهتر عمل می‌کردیم‌، می‌توانستیم به گل برسیم.