پس گرفتن امضا غیرمنطقی و غیرحرفه‌یی است
پس گرفتن امضا غیرمنطقی و غیرحرفه‌یی است
اسدالله عباسی نماینده‌ی مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی پس گرفتن امضای نمایندگان را کاری غیرمنطقی و غیرحرفه‌یی دانست.

به گزارش تیترما، نماینده‌ی مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی، در جلسه‌ی شورای اداری شهرستان رودسر گفت: قرارداد دستگاه سی‌تی‌اسکن برای بیمارستان شهید انصاری رودسر منعقد شده و به‌زودی در این بیمارستان راه‌اندازی می‌شود.

اسدالله عباسی به دیدار خود با محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه‌ی کشور  اشاره کرد و افزود: در این دیدار دستور ۷۰  میلیارد تومان برای ادامه‌ی کار سد پلرود، ۱۵ میلیاردتومان برای پل کشاورز رانکوه و ۳ میلیاردتومان به‌عنوان مطالبات راه املش به شلمان به‌صورت مکتوب صادر شد.

نماینده‌ی مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی، در خصوص استیضاح وزرای نفت، کشور و آموزش و پرورش گفت: ما با نقد کردن دولت مخالف نیستیم؛ اما پس گرفتن امضا توسط برخی از نمایندگان مجلس بعد از طرح استیضاح کاری غیرمنطقی وغیرحرفه‌یی است.

وی  با اشاره به نزدیکی انتخابات تصریح کرد: بداخلاقی سیاسی آفت بزرگ کشور است و کسانی که اخلاق سیاسی را در انتخابات رعایت نمی‌کنند، از طرفداران و حامیان من نیستند.

در ادامه حسین اسماعیل‌پور فرماندار رودسر با بیان این‌که برای حوزه‌ی انتخابیه‌ی رودسر و املش ۴۲ نفر برای یازدهمین دوره‌ی انتخابات مجلس نام‌نویسی کرده‌اند، گفت: همه‌ی افراد توسط هیئت اجرایی تایید صلاحیت شدند و یک نفر انصراف داد.

اسماعیل‌پور در ادامه اظهارداشت: از همه‌ی کاندایداهای این شهرستان می‌خواهم که اخلاق انتخاباتی را رعایت و حرمت همدیگر را حفظ نماسند.

 

عکس و خبر: ابوالفضل شکری