معاون برنامه‌ریزی فرمانداری لنگرود از تلاش‌های رییس اتاق اصناف و اتحادیه‌های تحت پوشش این شهرستان در تثبیت قیمت کالاها قدردانی کرد.

به گزارش تیترما، فرامرز مصطفوی در نشست ستاد تنظیم بازار و کمیسون نظارت شهرستان لنگرود گفت: با توجه به افزایش قیمت بنزین، در حمل و نقل کالاها به‌ویژه در شهرستان لنگرود مشکلی وجود نداشته است که نقش اصناف و اتحادیه‌ها بر اساس همدلی، تعامل، نظارت و بازرسی در قیمت کالاها قابل تقدیر است.

معاون فرماندار لنگرود افزود: ۸ هزار و پانصد واحد صنفی و ۲۲ اتحادیه و دیگر اقشار همکاری صمیمانه‎یی در این خصوص داشته‌اند.

مصطفوی هم‌چنین بر کنترل قیمت میوه و تره‌بار شب یلدا و داشتن تیم‌های بازرسی و نظارت تاکید کرد.

محمد تقی فریب رییس اتاق اصناف شهرستان لنگرود نیز در این جلسه گفت: توصیه‌های لازم به اتحادیه‌ی میوه وتره بار در خصوص شب چله و آجیل فروشی‌ها شده است.

وی افزود: بازار و اتحادیه‌های شهرستان تعامل خوبی  دارند و تیم‌های بازرسی و نظارت  و بازرسان اصناف در جای جای شهرستان حضور دارند.

گفتنی است: جلسه‌ی ستاد تنظیم بازار شهرستان لنگرود در دفتر اداره‌ی صنعت و معدن و تجارت تشکیل شد و اعضای ستاد تنظیم بازار، کمیسون نظارت، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری لنگرود، روسای تعزیرات، بهداشت و درمان، اماکن، راه و ترابری و میراث‌فرهنگی در آن شرکت داشتند.

خبرنگار و عکاس: ابوالفضل شکری