دکتر سعید نمکی در حاشیه‌ی مراسم بزرگداشت پوشش همگانی از ورود نهادهای امنیتی به پرونده‌ی کیک‌های آلوده خبر داد.

 

به گزارش تیترما، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت درباره‌ی‌ آخرین وضعیت پیگیری پرونده‌ کیک‌های آلوده با بیان این‌که خوشبختانه در این رابطه تا این لحظه مورد نامطلوبی از مسمومیت یا عارضه نداشتیم، گفت: این موضوع یک بحث امنیتی است و وزارت بهداشت با همکاران امنیتی و اطلاعاتی در حال ردیابی شبکه‌های آن هستند.

نمکی در پاسخ به سوالی درباره‌ی‌ آخرین وضعیت کیک‌های مشکوک که در آن‌ها قرص‌ جاسازی شده بود، گفت: این اتفاق بیرون از چرخه‌ی تولید و حتی توزیع رسمی انجام شده است. این موضوع یک بحث امنیتی است و گروهی به شکل سازمان یافته برای تخریب اذهان عمومی و فلج کردن صنعت موفق مواد غذایی کشور به ویژه صنعت کیک و شکلات ممکلت اقدام کرده‌اند.

بنابر گزارش ایسنا، وزیر بهداشت هم‌چنین افزود: در این زمینه همکاران وزارت بهداشت، با همکاران امنیتی و اطلاعاتی در حال ردیابی این شبکه‌ها هستند. البته خوشبختانه تا این لحظه مورد نامطلوبی از مسمومیت یا عارضه نداشتیم و امیدوارم با تلاش شبانه روزی تیم‌های مختلفی که در این زمینه کار می‌کنند، بتوانیم شبکه‌ای را که در این زمینه اقدام کرده شناسایی کرده و خاطر مردم را از این بابت راحت کنیم.