فتح‌الله‌زاده: اولویت من استراماچونی است
فتح‌الله‌زاده: اولویت من استراماچونی است
هنوز که حضورم قطعی نشده و باید آقای وزیر حکم را به من بدهند اما قطعاً خوشحالم و به هواداران استقلال قول می‌دهم که با کمک یکدیگر و مجموعه کادرفنی و بازیکنان، تیمی رویایی بسازیم.

 

علی فتح‌الله‌زاده را منابع غیر رسمی مدیرعامل قطعی باشگاه استقلال معرفی کرده‌اند. فتح‌الله‌زاده اما اصرار دارد تا انتشار خبر از سوی وزارت ورزش با این عنوان خطاب داده نشود. فتح‌الله‌زاده اما نزدیک‌ترین گزینه به صندلی مدیریت باشگاه استقلال است. او بعد از ۶ سال دوری از این جایگاه مهم حالا در آستانه بازگشت قرار دارد. بازگشتی که بیش از همه هواداران این باشگاه را خوشحال کرد. هوادارانی که شاید در سال‌های اخیر منتظر حضور این چهره در صندلی مدیریت باشگاه محبوب خود بودند.

آقای فتح‌الله‌زاده صبح دیروز نشستی با آقای مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان داشتید. به نظر می‌رسد این آخرین نشست شما قبل از اعلام رسمی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال است.
من طی روزهای گذشته صحبت‌های مفصلی با آقای وزیر داشتم و نشست دیروز هم حول هماهنگی‌های برنامه‌های آتی بود. البته هنوز بنده رسماً به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال برگزیده نشده‌ام و باید تا اعلام رسمی صبر کرد اما ان‌شاءالله اگر قابل باشم و بتوانم دوباره به هواداران استقلال خدمت کنم با تمام وجود این کار را انجام می‌دهم.

می‌توانیم امیدوار باشیم که باشگاه استقلال از نابسامانی‌هایی که گرفتارش شده خلاص شود و تکلیف مدیرعامل و سرمربی این تیم به زودی روشن شود؟
مطمئن باشید همینطور خواهد شد. اهتمام وزیر ورزش و جوانان نیز همین است که هر چه زودتر مشکلات از بین برود. طی روزهای اخیر رایزنی‌های بسیاری برای بازگشت آقای استراماچونی شده و من خوشبینم که سرمربی محترم استقلال به محیط کارش بازگردد. با آقای خلیل‌زاده که صحبت کردم، گفتند که استراماچونی مبالغ درخواستی را گرفته است و احتمالاً باید اواخر هفته منتظر حضور ایشان در تمرینات استقلال باشیم. اگر مشکلی به وجود نیاید و تا دوشنبه پول به حساب ایشان بنشیند استراماچونی هم به ایران باز می‌گردد و کار را شروع می‌کند. به هواداران این نوید را می‌دهم که اگر اتفاق خاصی نیفتد آقای استراماچونی در بازی با ماشین‌سازی روی نیمکت استقلال خواهد نشست.

اگر استراماچونی نشد، چه برنامه‌ای را دنبال خواهید کرد؟
استقلال تیم بزرگی است. اولویت ما استراماچونی است اما اگر ایشان نیامد به گزینه‌های دیگر فکر می‌کنیم. اینطور نیست که جذب مربی خارجی را منتفی بدانیم اما اگر در نهایت نتوانیم مربی خارجی بیاوریم سراغ گزینه‌های داخلی می‌رویم. استقلال باشگاهی نیست که دری به رویش بسته شود. ما با یک تیم مدیریتی قوی پیگیر امور هستیم.

بعد از ۶ سال دوری از استقلال در آستانه بازگشت، چه حسی دارید؟
هنوز که حضورم قطعی نشده و باید آقای وزیر حکم را به من بدهند اما قطعاً خوشحالم و به هواداران استقلال قول می‌دهم که با کمک یکدیگر و مجموعه کادرفنی و بازیکنان، تیمی رویایی بسازیم. لیاقت استقلال بسیار بالا است و باید برای قهرمانی در لیگ نوزدهم متحد شویم و دست‌های‌مان را به دست هم بدهیم. البته من هدف‌‌های بزرگتری دارم که به زودی درباره‌اش با هواداران عزیز حرف خواهم زد.

در یک برنامه تلویزیونی فیلمی از شما منتشر شد که در کنار ناصر حجازی بودید. ناصرخان در آن مصاحبه از شما به عنوان تنها حامی یاد کرد. چرا اشک‌های‌تان بعد از انتشار آن فیلم جاری شد؟

من تحت تأثیر قرار گرفتم. اولاً به خاطر وجود ناصر که حالا سال‌ها است دیگر در کنار ما نیست و بعد به خاطر تهمت‌هایی که زده شد. امیدوارم آنهایی که می‌گفتند من پشت ناصر نبودم این فیلم را دیده باشند. حرف‌های ناصر خان حقانیت گفته‌های من را ثابت کرد. باور کنید من هیچ‌وقت چنین فیلمی را ندیده بودم و به همین دلیل متأثر شدم. خیلی خوشحال شدم که تمام حرف‌هایم درباره ناصر حجازی ثابت شد.

  • منبع خبر : ایران ورزشی 24 آذر