تیم قایقرانی بانوان زیر ۲۳ سال گیلان مقام قهرمانی رقابت‌های آب‌های آرام کشور را کسب کرد.

 

به گزارش تیترما، مسئول روابط عمومی اداره‌ی ورزش و جوانان استان گیلان در گفت‌وگو باایرنا اظهار داشت: در جریان رقابت های قایقرانی آب‌های آرام بانوان کشور در هرمزگان ، تیم گیلان با درخشش در رده‌ی سنی زیر ۲۳ سال، به مقام قهرمانی کشور دست یافت.

مرتضی ورزلدوست افزود: این دوره از مسابقات در دو رده‌ی سنی زیر ۲۳ سال و جوانان و با حضور زبده‌ترین بانوان قایقران سراسر کشور در دو رشته کایاک و کانو و در مسافت‌های ۲۰۰ متر و ۵۰۰ متر برگزار شد و در نهایت تیم گیلان با اقتدار و با کسب ۴ مدال طلا، عنوان قهرمانی کشور در رده‌ی سنی زیر ۲۳ سال را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: در رقابت‌های انجام شده نیز، در کایاک ۲ نفره مسافت ۵۰۰ متر، الناز شفیعیان و نرجس کارگرپور بانوان قایقران شایسته‌ی استان گیلان زودتر از سایر حریفان خود به خط پایان رسیده و مقام قهرمانی و مدال طلا را تصاحب کردند.

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: هم‌چنین در رقابت‌های کایاک تک نفره‌ی مسافت ۲۰۰ متر، الناز شفیعیان از گیلان موفق به کسب مقام قهرمانی شد تا دومین عنوان قهرمانی و مدال طلای خود در این دوره از رقابت ها را کسب کند.

وی اضافه کرد: در رقابت‌های قایقرانی آب‌های آرام بانوان کشور و در رشته‌ی کانو دونفره‌ی مسافت ۵۰۰ متر، پریسا محمدزاده و زیبا سماک حرفه دیگر پاروزنان شایسته استان گیلان به مقام قهرمانی دست یافته و مدال طلای این مسابقات را برگردن آویختند.

ورزلدوست در ادامه اظهار کرد: در رقابت‌های کانو تکنفره مسافت ۲۰۰ متر نیز، زیبا سماک حرفه از استان گیلان دوباره درخشید و با کسب مقام قهرمانی این رشته، دومین مدال طلای خود و چهارمین مدال طلای استان گیلان را تصاحب کرد .

وی یادآور شد: در رقابت‌های رده سنی جوانان نیز تیم گیلان صاحب یک مدال نقره شد که ترانه تورنگ قایقران شایسته گیلانی در کایاک یک نفره مسافت ۲۰۰ متر پس از ورزشکاری از تهران در مکان دوم قرار گرفت تا مدال نقره‌ی این رشته نیز به گیلان اختصاص یابد.