هوادار می‌داند سهم امیرحسین فتحی در بردهای استقلال صفر است
هوادار می‌داند سهم امیرحسین فتحی در بردهای استقلال صفر است
لیگ که آغاز شد؛ آندره‌آ کارکرد، مرخصی نرفت، از خود مایه گذاشت، مصاحبه نکرد و حاشیه‌ها را جمع کرد و در نتیجه هفته‌ها پشت سر هم بالای جدولی‌ها را شکست داد و امیرحسین فتحی هنگام بردها سینه سپر کرد.

افشین معشوری/ دم خروس بعضی مدعیان برابری بین تیم‌های آبی و قرمز از آستین‌شان بیرون زد. انگار قرار نیست آب خوش از گلوی طرفداران استقلال پایین برود.

در چند سالی که استقلال به صدر جدول نرسید، هرگاه دورنمایی از رسیدن به بالای جدول مشخص می‌شد، یک جای کار می‌لنگید و آبی‌ها در رسیدن به رتبه‌ی نخست متوقف می‌ماندند. آخرین نمونه‌ی آن هم تیم خوب «وینفرد شفر» بود که سال گذشته قلع و قمع شد تا پیرمرد آلمانی با وضع فجیعی از ایران برود؛ اما لیگ امسال حکایت دیگری داشت.

مدیر یا مدیران استقلال، با هم‌دستی مدیران بالا دست‌شان از یک سو تیم را از ستاره خالی کرده و در سوی دیگر یک مربی جوان باانگیزه را به خدمت گرفتند تا «آندره‌ استراماچونی» را با «چوب‌دستی» به جنگ با «سلاح مدرن حریفان» بفرستند. لیگ که آغاز شد؛ آندره‌آ کارکرد، مرخصی نرفت، از خود مایه گذاشت، مصاحبه نکرد و حاشیه‌ها را جمع کرد و در نتیجه هفته‌ها پشت سر هم بالای جدولی‌ها را شکست داد و امیرحسین فتحی هنگام بردها سینه سپر کرد.

صنعت نفت، تراکتور، سپاهان و شهرخودرو تیم‌هایی بودند که تا قبل از استقلال گل‌های زیادی نخورده بودند، در برابر استقلال تسلیم شدند تا…

اما این «تا» ادامه نداشت، همین‌که صدرجدول زیر پای استقلال لرزید، دوباره زمزمه‌ها شروع شد. مدیر بی‌لیاقت استقلال حتی نمی‌تواند یک مربی را که با دست خالی و با همت عده‌یی جوان استقلال را صدرنشین کرد، در تیم حفظ کند.

دروغ یا راست، فردا در ورزشگاه مشخص خواهد شد آندره‌آ استراماچونی در استقلال خواهد ماند، یا برای همیشه ایران را ترک خواهد کرد، اما لطفا «امیرحسین فتحی» دیگر در مصاحبه با رسانه‌ها نگوید عده‌یی تحریک می‌شوند تا در حین و پس از بازی‌یی که با ۵ گل پیروز می‌شویم، علیه من شعار بدهند، زیرا هوادار استقلال می‌داند سهم امیرحسین فتحی در پیروزی‌های استقلال صفر است.

  • نویسنده : افشین معشوری