جلسه‌ی شورای اداری شهرستان لاهیجان با محوریت معارفه‌ی امام‌جمعه‌ی جدید لاهیجان در فرمانداری این شهر برگزار شد.


به گزارش تیترما، در این نشست که با حضور نماینده‌ی لاهیجان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده‌ی نیروی انتظامی و دیگر مسئولین شهر برگزار شد، اسماعیل میر غضنفری فرماندار لاهیجان گفت: خیر مقدم عرض می‌کنم خدمت حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه‌ی جدید لاهیجان و از خداوند برای ایشان آرزوی توفیق خدمت برای مردم را خواستارم.
میرغضنفری با اشاره به تلاش‌های امام‌جمعه‌ی پیشین شهرستان، حجت الاسلام والمسلمین صدیق گفت: من مدت کمی که خدمت ایشان بودم، وی را انسانی شرافت‌مند، پاک دست، ساده زیست و اهل تعامل و بالاتر از همه خداترس دیدم. برای من به عنوان نماینده‌ی دولت رفتارهای ایشان آموزه‌هایی بود که درس اخلاق و انسانیت به من آموخت و من به اندازه‌ی بضاعت خودم از کلاس‌شان بهره بردم.
نماینده‌ی دولت در لاهیجان در ادامه گفت: اما عزیزی که بناست از امروز ردای خدمت را به تن کند و این مسیر را ادامه دهد، انسانی والا و والاترین شاخصه‌ی ایشان سیادت است و از این مسیر وصل به خاندان عصمت و طهارت هستند، شاید به زعم من یکی از بهترین سوابق و افتخارات ایشان کسب تحصیل در محضر بزرگانی همچون آیت الله بهجت است که نه تنها از افتخارات گیلان و ایران، بلکه از افتخارات دنیای اسلام است، برای ایشان هم در این مسیر آرزوی توفیق و سلامتی دارم.
فرماندار لاهیجان همچنین ضمن تشکر از امام جمعه موقت گفت: از حجت الاسلام والمسلمین بابائی تشکر می‌کنم که در این ایام صبورانه و با بزرگوراری این سکان را هدایت کردند.
گفتنی است امام‌جمعه‌ی پیشین لاهیجان، حجت‌الاسلام صدیق ماه گذشته بازنشسته شده و طی این مدت حجت‌الاسلام بابایی امامت جمعه‌ی این شهر را به عهده داشت.

عکس و خبر: محمدصادق غلامی(تیترما)